بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

مسجد جامع تون تنها بنای کهن و زنده فردوس از اواخر قرن ششم هجری قمری است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، مسجد جامع تون تنها بنای کهن و زنده فردوس از اواخر قرن ششم هجری قمری است.

14 فروردین 1402

ضلع شرقی و غربی مسجد جامع دزفول احتیاج فوری به تخصیص بودجه و بازسازی دارد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، ضلع شرقی و غربی مسجد جامع دزفول احتیاج فوری به تخصیص بودجه و بازسازی دارد.

28 آبان 1401

نقشه ویرانی مرکز؛ تهران به کجا می رود؟

انتشار جزئیات مبهم و کلی از تفاهم نامه های شهرداری تهران با نهاد های مختلف در حوزه شهرسازی نگرانی هایی جدی را ایجاد نموده است. یک روز وزیر علوم اعلام می نماید که می تواند با یاری شهرداری تهران املاک دانشگاه را تغییر کاربری داده و روز دیگر محمد مقیمی،...

29 شهریور 1401

خسارت به سیل زدگان پرداخت می گردد؟

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: یک تنخواه اولیه برای منطقه ها سیل زده معین شده که روز چهارشنبه در هیئت دولت برای تصویب ارائه و خسارت مردم در سیل پرداخت می گردد.

13 مرداد 1401

اصلاح ساختار و ایجاد 500 هزار فرصت شغلی اولویت امسال وزارت صمت

خبرگزاری خبرنگاران-معاون هماهنگی و محیط کسب وکار وزارت صمت در گردهمایی مدیران ارشد این وزارتخانه، اصلاح ساختار را مهم ترین مسئله در پروژه های زیرساختی دانست و گفت: سال گذشته عمده تمرکز وزارتخانه بر اجرای پروژه های زیرساختی و ایجاد ابزارهایی بود که...

2 خرداد 1401

بوستان و زمین چمن مصنوعی فرون آباد افتتاح شد

خبرگزاری خبرنگاران- همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آئین افتتاح و بهره برداری از بوستان و اولین زمین چمن مصنوعی شهر فرون آباد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران برگزار گردید.

23 اردیبهشت 1401

رازهای جالبی که از ماچو پیچو نمی دانید

ماچو پیچو، شهری است که بدون استفاده از هر نوع ملات و ابزار فلزی ساخته است و با اینکه روی گسل زلزله واقع شده است، اما تا به امروز هیچ اتفاقی برایش نیفتاده است.

19 فروردین 1401

افتتاح نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان تازه تأسیس مروست

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از تأسیس نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مروست اطلاع داد.

21 بهمن 1400

هفت شب قاجاری برای بچه ها

مجموعه جهانی کاخ گلستان همزمان با هفته ملی کودک در هفت شب هفت قصه قاجاری را برای بچه ها روایت می نماید.

30 مهر 1400

آشنایی با چشمه های آب گرم سرعین؛ سرگرمی و درمان به طور همزمان، تصاویر

در این مقاله به معرفی چشمه های آب گرم سرعین می پردازیم. از خواص درمانی آن ها گرفته تا امکانات ارائه شده در هر کدام از مجموعه های آب درمانی این شهر صحبت می کنیم. با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با خواص درمانی آب گرم این چشمه ها، بتوانید متناسب با معیارهای...

29 تیر 1400

عوارض رژیم غذایی غیر اصولی از چاقی خطرناک تر هستند

ایرنا/رژیم های سخت لاغری که در مدت زمان کوتاهی چندین کیلو وزن افراد را کاهش دهند، عوارض و بیماری هایی در پی دارند که از عارضه های چاقی به مراتب خطرناک تر است.

24 تیر 1400

درمان سنتی دیابت: 9 گیاه و مکمل برای ایجاد تعادل در خون

مطالعات فراوانی در زمینه درمان گیاهی دیابت وجود دارد که کارآمدی درمان های طبیعی و خانگی برای دیابت را تایید می نمایند. در این مقاله 9 گیاه و مکمل برای درمان طبیعی دیابت معرفی شده اند. دستورالعمل های ذکر شده نیز صحیح و بسیار موثر هستند. فهرست زیر را می توان...

21 تیر 1400

شرکت مالکی، راه حل افزایش بهره وری در صنعت حمل ونقل است

نایب رئیس کمیسیون حمل ونقل و لجستیک اتاق ایران به مناسبت روز بهره وری، پایین بودن سطح بهره وری در سیستم حمل ونقل جاده ای را متناسب با بالا بودن تعداد ناوگان و پایین بودن پیمایش ناوگان در مقایسه با استانداردهای جهانی، مورد انتقاد قرار داد.

19 تیر 1400

از خشم جیسون استاتهام تا دراکولای مدیری؛ بهترین های هنر و سینما

اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم هنری و سینمایی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و بهترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای فیلم و سریال، موسیقی و هنرهای تجسمی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب بهترین های هنر و سینما، هر دوشنبه 10...

4 تیر 1400

کیش، زیبای مرجانی

طول جزیره کیش 15 کیلومتر در محور شرقی ـ غربی و پهنای آن هفت کیلومتر در محور شمالی جنوبی و تقریبا بیضی شکل است.

10 آبان 1399

مقاله: پارتیشن بندی در بازسازی ساختمان اداری

پارتیشن در حالت کلی به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم بندی می گردد. پارتیشن نوع ثابت با استفاده از پیچ و مهره به زمین متصل می گردد. اگر ارتفاع پارتیشن اندازه دیوار باشد، به سقف هم متصل می گردد. اما پارتیشن نوع متحرک ثابت نیست و قابلیت جا به جایی را دارد.

24 شهریور 1399

ابلاغ مراتب ثبت ملی 30 اثر فرهنگی تاریخی به استاندار لرستان

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نامه های جداگانه به استاندار لرستان مراتب ثبت هشت خانه تاریخی، پنج غار، سه مسجد، چهار پل، دو امامزاده، یک قلعه، یک مقبره، یک محوطه، سه حمام و یک بازار را ابلاغ کرد.

20 شهریور 1399

اعلام احیای مسجد آقازاده وزیر آل مظفر در یزد

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، احیای مسجد آقازاده وزیر آل مظفر در یزد صورت گرفت.

25 مرداد 1399

ایمنی بازار همدان تا 3 ماه آینده تامین گردد

به گزارش خبرنگاران، حسین افشاری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان همدان در رابطه با ایمنی بازار همدان با بیان اینکه حوادث آتش سوزی در بازار همدان به دلیل نبود ایمنی در تجهیزات برقی است، گفت: به مسئولان 3ماه فرصت داده شده تا تاسیسات...

28 فروردین 1399

صید تجاری خاویار تا پایان 2020 ممنوع است

خون میرزایی گفت: با وجود در خطر بودن ذخایر ماهیان خاویاری، برنامه میان مدت برای صید تجاری نخواهیم داشت و این فرایند تا انتها سال 2020 ادامه دارد.

4 اسفند 1398
تعداد: (23)