موفقیت مسابقه کارویا در تامین اقتصادی جمعی

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، تهران (پانا) - مسابقه تلویزیونی کارویا با تاکید بر توجه به شرکت های دانش بنیان در حال پخش است، توانسته به موفقیت بزرگ در زمینه همراهی مردم در سرمایه گذاری تامین اقتصادی جمعی برسد.

موفقیت مسابقه کارویا در تامین اقتصادی جمعی

به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج؛ مسابقه تلویزیونی کارویا که به همت استودیو نوبین و به وسیله سازمان اوج فراوری شده، با موضوع ارائه های کوتاه (آسانسوری) درصدد است تا با شناساندن ایده ها و طرح هایی که به محصول یا خدمات رسیده اند، علاوه بر حمایت مالی از آنها، فرصت سرمایه گذاری مردمی را نیز فراهم کند.

تا به امروز هشت قسمت از این مسابقه روی آنتن شبکه یک سیما رفته که با استقبال مخاطبان و فعالان حوزه دانش بنیان روبرو شده و شاهد سرمایه گذاری بیش از 10 میلیاردی مردم بر روی طرح های برتر راه یافته به سکوی تامین مالی جمعی بوده ایم که با توجه به نوپا بودن این نوع سرمایه گذاری در ایران اتفاق بسیار ویژه و قابل تاملی محسوب می گردد.

مسابقه تلویزیونی کارویا با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری فراوری شده و در آن بیش از 100 شرکت دانش بنیان و استارتاپ به رقابت با یکدیگر می پردازند تا طرح های برتر شناسایی و مورد حمایت مردمی قرار گیرند.

آشنایی بیشتر با ثمره محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های پیروز و مزیت های مالی ایران، مهمترین نکته ای است که در این مسابقه تلویزیونی مورد توجه قرار گرفته است.

از نکات قابل توجه در مسابقه تلویزیونی کارویا تضمین صد درصدی سرمایه مردمی به وسیله صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری است که بر روی طرح های راه یافته به سکوی تامین مالی جمعی سرمایه گذاری می نمایند.

مسابقه تلویزیونی کارویا روزهای دوشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت 23:15 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و باز پخش این مسابقه تلویزیونی چهارشنبه و آدینه، ساعت 8:30 روی آنتن شبکه یک می رود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "موفقیت مسابقه کارویا در تامین اقتصادی جمعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت مسابقه کارویا در تامین اقتصادی جمعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید