ستاری: همدلی جوانان عامل پیشرفت فضای استارتاپی

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، به گفته معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، همدلی که در میان جوانان وجود دارد سبب پیشرفت فضای استارت آپی کشور شده است.

ستاری: همدلی جوانان عامل پیشرفت فضای استارتاپی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ورزشی چلسی، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اینوتکس 2019 با بیان اینکه همدلی که در میان جوانان وجود دارد سبب پیشرفت فضای استارت آپی کشور شده است، گفت: ارزشمندترین نعمتی که دریک جامعه وجود دارد همدلی و همراهی نیروی انسانی است.

ستاری گفت: پول خوب است اما با پول نمی توان تکنولوژی خرید و در اینصورت به پیروزیت نخواهیم رسید اگر می خواهیم به سمت اقتصاد خلاق حرکت کنیم باید کوشش کنیم. رشد 55 پله ای ما در حوزه نوآوری نشان از راستا درست نیروی انسانی فوق العاده ایران است.

وی ادامه داد: دانشگاه های ما باید به سمت نسل سوم و چهارم بروند تقریبا تمام دانشگاه های ما درحال تاسیس مراکز نوآوری هستند و نسل جدیدی از کارآفرینان درحال تربیت شدن هستند

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه ما به عنوان دولت حق ورود به کسب و کار ها را نداریم، گفت: باید محیط مناسب را ایجاد کنیم امیدوارم سال جاری متحدتر از هرسال باشیم زیرا به سبب اتحاد می توانیم پیروز شویم و درکنار یکدیگر با اقتصاد سنتی مبارزه کنیم.

ستاری اضافه کرد: در بخش سنتی ثابت نموده ایم که هرکجا استارت آپ ها وارد عمل شوند آنها شکست می خورند و بازار سنتی راهی جز سرمایه گذاری روی جوانان ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "ستاری: همدلی جوانان عامل پیشرفت فضای استارتاپی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاری: همدلی جوانان عامل پیشرفت فضای استارتاپی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید