علم و تکنولوژی

ببینید؛ بازی نو Silent Hill: The Short Message برای پلی استیشن 5 عرضه شد

کمپانی کونامی (Konami) به تازگی از بازی رایگان Silent Hill: The Short Message برای پلی استیشن 5 رونمایی نموده است.

12 بهمن 1402

راهنمای سفر ارزان به استانبول

استانبول یکی از توریستی ترین شهرهای ترکیه است که به دلایل مختلفی چون نزدیکی به ایران، آب وهوای بسیار عالی، تفریحات مهیج، جاذبه های گردشگری بی نظیر و عدم نیاز به دریافت ویزا برای سفر به یکی از محبوب ترین مقاصد خارجی میان گردشگران ایرانی تبدیل شده است.

18 آذر 1402

ذرات مرموز شبح مانند تاج خورشید را چون جهنم داغ نموده اند

نوترینوها، ذرات کوچک و مرموزی هستند که به نحوی در کیهان جریان دارند که انگار عملا هیچ چیزی نیستند ولی ممکن است با نور تعاملاتی داشته باشند.

31 شهریور 1402

گوشی نوکیا G42 با قیمت 270 دلار رونمایی شد

شرکت HMD ساعاتی قبل از گوشی نوکیا G42 رونمایی کرد که یکی دیگر از میان رده های این شرکت محسوب می گردد. HMD برای این گوشی توجه زیادی به تعمیرپذیری نشان داده و به همین دلیل تعمیر کردن آن ساده تر از بیشتر گوشی های هوشمند موجود در بازار است. برای ساده تر کردن تعمیر...

7 تیر 1402

تصاویر هوش مصنوعی از خانه ها در سال 2050

هوش مصنوعی با توجه به توسعه فناوری های گوناگون، پیش بینی هایی را در خصوص شکل خانه ها در سال 2050 داشته و تصاویر خیره کننده ای را ارائه داده است.

11 خرداد 1402

نخستین مدرسه اخلاق در پژوهش برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، نخستین مدرسه اخلاق در پژوهش (دوره مقدماتی) در ایرانداک از نهم تا یازدهم اردیبهشت 1402، در 12 جلسه و به مدت 26 ساعت به وسیله شش نفر از استادان و مدرسان ایرانداک برای مخاطبان، اعضای هیئت علمی...

18 اردیبهشت 1402

پرتاب اولین ایستگاه فضایی دنیا، 50 سال قبل در شوروی

برنامه فضایی سالیوت، نخستین برنامه ساخت و به کارگیری ایستگاه های فضایی بلندمدت در شوروی بود که با پرتاب سالیوت-1 شروع شد.

30 فروردین 1402

بیل گیتس: هوش مصنوعی شاید یک روز ما را به عنوان تهدید ببیند

درحالی که بحث های مربوط به هوش مصنوعی امروزه بیشتر بر تهدیدات احتمالی این فناوری برای آینده شغلی انسان ها متمرکز است، بیل گیتس، بنیان گذار مایکروسافت و سرمایه دار بزرگ عرصه فناوری، می گوید این امکان وجود دارد که هوش مصنوعی روزی ما انسان ها را به عنوان...

7 فروردین 1402

کشف یک دالان مخفی در نزدیکی ورودی اصلی هرم بزرگ جیزه

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، کشف یک دالان مخفی در نزدیکی ورودی اصلی هرم بزرگ جیزه صورت پذیرفت.

14 اسفند 1401

شیوه نو دزدیدن آیفون در آمریکا

دیجیاتو نوشت: وقتی در مکان های عمومی رمز آیفون را وارد می کنید، دزدها شما را زیر نظر دارند و بعد با سرقت گوشی، به تمام اطلاعاتتان دست می یابند.

7 اسفند 1401

بازی های آنلاین محبوب در جهان با چه نرم افزارهایی برنامه نویسی شده اند؟

افزایش علاقه مندان به بازی آنلاین امروزه به گونه ای بوده که روز به روز بر تعداد بازی های آنلاین افزوده می گردد. از طرفی برنامه نویسان زیادی تمرکز خود را روی طراحی و برنامه نویسی کردن انواع بازی های آنلاین گذاشته اند.

6 بهمن 1401

آسیب تحریم ها بر بیماران ایرانی

تحریم ها باعث آسیب تماشا بیماران ایرانی می گردد و جامعه بین الملل باید آمریکا را برای این کار بازخواست کند.

1 بهمن 1401

Loona؛ رباتی که حیوان خانگی می گردد!

رباتی که با نام Loona معرفی شده، درواقع شبیه به یک حیوان خانگی است که می تواند با حسگر های مختلف خود همراه خوبی برای شما باشد.

23 دی 1401

بازوی رباتیک وارد ایستگاههای شارژ الکترونیک ایالات متحده می گردد

بازوی رباتیک یکی از جدیدترین ایده هایی است که بری تسهیل دریافت انرژی به وسیله ایستگاههای شارژ الکترونیک مورد استفاده قرار می گیرد. این بازوی رباتیک در مرحله آزمایشی قرار دارند.

10 دی 1401

در ماه مبارک رمضان از اوانو جایزه بگیرید!

کاربران اپلیکیشن اوانو در ماه مبارک رمضان می توانند با انجام تراکنش در هر سرویس اوانو در قرعه کشی 7 شارژ کیف پول 7.777.777 ریالی مخصوص آن سرویس شرکت کنند.

4 دی 1401

معرفی 7 گوشی مجذوب کننده و خوش قیمت برای هدیه دادن

طبق یک نظرسنجی معتبر بسیاری از افراد هدیه گرفتن را نسبت به هدیه دادن ترجیح می دهند. حال این مسئله که چه کالایی را به عنوان هدیه برای افراد مختلف انتخاب کنیم، اهمیت پیدا می نماید. اگر فکر می کنید که هدیه دادن گوشی هوشمند یک کار سخت و یا نشدنی است، بهتر است...

18 آذر 1401

منطقه تنگ حمام یکی از جاذبه های دیدنی استان کرمانشاه به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس اخبار و گزارش های واصله، منطقه تنگ حمام یکی از جاذبه های دیدنی استان کرمانشاه به شمار می رود.

20 آبان 1401

تاریخ عرضه Wo Long: Fallen Dynasty اعلام شد؛ تصاویر تازه بازی را ببینید

کمپانی کوئی تکمو (Koei Tecmo) و استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) به تازگی از تاریخ انتشار بازی Wo Long: Fallen Dynasty برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده اند.

6 آبان 1401

خودروی انتقامجو 20 میلیاردی رضوانی ونجس چه ویژگی هایی دارد؟

طی روز های اخیر خودروی انتقامجو و عجیب رضوانی ونجس رونمایی شد و کارشناسان معتقد بودند که کمپانی سازنده این خودرو از کادیلاک اسکالید الهام پذیرفته است.

26 مهر 1401

جزییات پرداخت یارانه به افراد جامانده اعلام شد

در پی اعتراض بعضی جاماندگان از یارانه نقدی یاری معیشتی و آنالیز اعتراض آنها، سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه ها خاطرنشان کرد که حدود دو میلیون نفر از افراد حذف شده به جمع یارانه بگیران اضافه شدند و پرونده دیگر سرپرستان خانوار حذف شده نیز در حال آنالیز است.

24 مهر 1401
تعداد: (276)