موبایل، تبلت و گجت ها

گوشی نوکیا G42 با قیمت 270 دلار رونمایی شد

شرکت HMD ساعاتی قبل از گوشی نوکیا G42 رونمایی کرد که یکی دیگر از میان رده های این شرکت محسوب می گردد. HMD برای این گوشی توجه زیادی به تعمیرپذیری نشان داده و به همین دلیل تعمیر کردن آن ساده تر از بیشتر گوشی های هوشمند موجود در بازار است. برای ساده تر کردن تعمیر...

7 تیر 1402

تصاویر هوش مصنوعی از خانه ها در سال 2050

هوش مصنوعی با توجه به توسعه فناوری های گوناگون، پیش بینی هایی را در خصوص شکل خانه ها در سال 2050 داشته و تصاویر خیره کننده ای را ارائه داده است.

11 خرداد 1402

شیوه نو دزدیدن آیفون در آمریکا

دیجیاتو نوشت: وقتی در مکان های عمومی رمز آیفون را وارد می کنید، دزدها شما را زیر نظر دارند و بعد با سرقت گوشی، به تمام اطلاعاتتان دست می یابند.

7 اسفند 1401

بازی های آنلاین محبوب در جهان با چه نرم افزارهایی برنامه نویسی شده اند؟

افزایش علاقه مندان به بازی آنلاین امروزه به گونه ای بوده که روز به روز بر تعداد بازی های آنلاین افزوده می گردد. از طرفی برنامه نویسان زیادی تمرکز خود را روی طراحی و برنامه نویسی کردن انواع بازی های آنلاین گذاشته اند.

6 بهمن 1401

معرفی 7 گوشی مجذوب کننده و خوش قیمت برای هدیه دادن

طبق یک نظرسنجی معتبر بسیاری از افراد هدیه گرفتن را نسبت به هدیه دادن ترجیح می دهند. حال این مسئله که چه کالایی را به عنوان هدیه برای افراد مختلف انتخاب کنیم، اهمیت پیدا می نماید. اگر فکر می کنید که هدیه دادن گوشی هوشمند یک کار سخت و یا نشدنی است، بهتر است...

18 آذر 1401

خودروی انتقامجو 20 میلیاردی رضوانی ونجس چه ویژگی هایی دارد؟

طی روز های اخیر خودروی انتقامجو و عجیب رضوانی ونجس رونمایی شد و کارشناسان معتقد بودند که کمپانی سازنده این خودرو از کادیلاک اسکالید الهام پذیرفته است.

26 مهر 1401

جزییات پرداخت یارانه به افراد جامانده اعلام شد

در پی اعتراض بعضی جاماندگان از یارانه نقدی یاری معیشتی و آنالیز اعتراض آنها، سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه ها خاطرنشان کرد که حدود دو میلیون نفر از افراد حذف شده به جمع یارانه بگیران اضافه شدند و پرونده دیگر سرپرستان خانوار حذف شده نیز در حال آنالیز است.

24 مهر 1401

سامسونگ ممکن است به اهداف فروش زد فولد 4 و فلیپ 4 خود نرسد

آن طور که پیش تر نیز در گزارش ها مطرح شده بود، سامسونگ میخواهد تا انتها امسال 15 میلیون دستگاه گوشی هوشمند تاشو را روانه بازار کند. این شرکت روی محبوبیت تاشوهای نو خود، گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4، برای رسیدن به این هدف حساب زیادی باز نموده است. با این...

2 مهر 1401

اختلال تلفن ثابت و اینترنت در اردبیل برطرف شد

مدیر مخابرات منطقه اردبیل از برطرف اختلال در شبکه ارتباطی نقاط روستایی شهرستان های اردبیل، نمین، گرمی و اصلاندوز اطلاع داد.

18 مرداد 1401

در زمان بازدید ملک به چه نکاتی باید دقت شود؟

معمولا در زمان اجاره یا خرید ملک نکاتی وجود دارد که باید آن ها را بدانیم و به آن ها توجه کنیم و اگر این موارد نادیده گرفته شود می تواند در آینده برای شما مشکل ساز شود.بنابراین قبل از هرچیزی باید مطمئن شوید که خانه ای که قصد اجاره یا خرید آن را دارید شرایط...

11 مرداد 1401

عرضه گوشی گلکسی A23 5G با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی

اخیرا یک محصول نو سامسونگ در وب سایت صدور گواهینامه کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) مشاهده شده است. این محصول که به زودی عرضه خواهد شد، گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A23 5G می باشد.

5 مرداد 1401

ویژگی های آیپد او اس 16 در به روزرسانی نو!

بعلاوه ویژگی Stage Manager که پیشتر در نسخه مک او اس ونتورا عرضه شده بود، به آیپد او اس 16 اضافه شده که بر اساس آن، کاربر می تواند به امکانات متنوعی همانند درگ انددراپ (کشیدن و رها کردن) اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشد.

24 تیر 1401

صدای خواننده ایرانی آغازگر کنفرانس جهانی اَپل

کنفرانس دنیای توسعه دهندگان اَپل که میلیون ها بازدیدکننده در سراسر دنیا دارد با ریمیکسی از ترانه ایرانی سیب شروع به کار کرد.

23 تیر 1401

عدم استفاده از تراشه های اگزینوس در گوشی های تاشوی سامسونگ علت اصلی موفقیت آن هاست

تحلیل عملکرد پیروز گوشی های تاشوی سامسونگ در فروش نشان می دهد تصمیم شرکت کره ای مبنی بر عدم استفاده از تراشه های اگزینوس در این محصولات، علت اصلی پیروزیت آن ها به شمار میرود.

30 خرداد 1401

تیزری از وان پلاس نورد بادز قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

وان پلاس به تازگی تیزری را از ایربادز بی سیم خود یعنی نورد بادز منتشر نموده که به لطف آن توانستیم از شکل ظاهری این گجت به طور کامل و رسمی آگاه شویم.

20 خرداد 1401

اپل لیستی از اپلیکیشن هایی که همه باید در آیفون خود داشته باشند پیشنهاد کرد ، سه اپلیکیشن فیس بوک، اینستاگرام و واتساپ در لیست های اپلیکیشن های ضروری نیستند!

تصور کنید یک آیفون نو خریده اید و تصمیم گرفته اید به جای بازیابی یک نسخه پشتیبان قدیمی، آن را از ابتدا راه اندازی کنید. اولین اپلیکیشنی که دانلود می کنید چیست؟

5 خرداد 1401

نحوه پاک کردن لکه لوازم آرایشی با قالیشویی تهران جم

یکی از دغدغه های خانم ها تمیز ماندن فرش های خانه شان است. مخصوصا موقع آرایش کردن و مزاقبت از نریختن لوازم آرایشی از جمله کرم پودر، رژ لب، پودر پنکک روی فرش، که این عامل موجب ناراحتی اعضای خانواده خواهد شد. شما بعد پاک کردن لکه لوازم آرایشی از روی فرش متوجه...

17 اردیبهشت 1401

راهنمای ویزا و سفارت چک

دریافت ویزای چکجمهوری چک، یکی از کشورهای اروپای مرکزی و اتحادیه اروپا است. بزرگ ترین شهر و مرکز این کشور، پراگ نام دارد. جمهوری چک در ابتدا جزئی از کشوری به نام چکسلواکی بوده ولی در سال 1933 در پی تقسیمات کشوری، کشور مستقل جمهوری چک پدید آمده است. جمعیت...

26 فروردین 1401

مسائل شایع در سفر و راه های جلوگیری از آن

بیشتر افراد سعی دارند بر جنبه های مثبت سفر تمرکز نمایند، زیرا سفر در اصل باید به یاد ماندنی و خاطره انگیز باشد. اما گاهی اوقات در سفر مشکلاتی پیش می آید که نه تنها شایع، بلکه افراد زیادی هم آن را تجربه نموده اند.

23 فروردین 1401

مشکل تمدید سقف و سابقه واردات تجهیزات ICT حل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای، با پیگیری سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران از قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، امکان افزایش سقف و سابقه واردات برای تأمین کنندگان تجهیزاتی که با اپراتورهای موبایل و یا بانک های خصوصی قرارداد...

23 فروردین 1401
تعداد: (82)