نرم افزار و اپلیکیشن

ببینید؛ بازی نو Silent Hill: The Short Message برای پلی استیشن 5 عرضه شد

کمپانی کونامی (Konami) به تازگی از بازی رایگان Silent Hill: The Short Message برای پلی استیشن 5 رونمایی نموده است.

12 بهمن 1402

راهنمای سفر ارزان به استانبول

استانبول یکی از توریستی ترین شهرهای ترکیه است که به دلایل مختلفی چون نزدیکی به ایران، آب وهوای بسیار عالی، تفریحات مهیج، جاذبه های گردشگری بی نظیر و عدم نیاز به دریافت ویزا برای سفر به یکی از محبوب ترین مقاصد خارجی میان گردشگران ایرانی تبدیل شده است.

18 آذر 1402

شیوه نو دزدیدن آیفون در آمریکا

دیجیاتو نوشت: وقتی در مکان های عمومی رمز آیفون را وارد می کنید، دزدها شما را زیر نظر دارند و بعد با سرقت گوشی، به تمام اطلاعاتتان دست می یابند.

7 اسفند 1401

بازی های آنلاین محبوب در جهان با چه نرم افزارهایی برنامه نویسی شده اند؟

افزایش علاقه مندان به بازی آنلاین امروزه به گونه ای بوده که روز به روز بر تعداد بازی های آنلاین افزوده می گردد. از طرفی برنامه نویسان زیادی تمرکز خود را روی طراحی و برنامه نویسی کردن انواع بازی های آنلاین گذاشته اند.

6 بهمن 1401

بازوی رباتیک وارد ایستگاههای شارژ الکترونیک ایالات متحده می گردد

بازوی رباتیک یکی از جدیدترین ایده هایی است که بری تسهیل دریافت انرژی به وسیله ایستگاههای شارژ الکترونیک مورد استفاده قرار می گیرد. این بازوی رباتیک در مرحله آزمایشی قرار دارند.

10 دی 1401

در ماه مبارک رمضان از اوانو جایزه بگیرید!

کاربران اپلیکیشن اوانو در ماه مبارک رمضان می توانند با انجام تراکنش در هر سرویس اوانو در قرعه کشی 7 شارژ کیف پول 7.777.777 ریالی مخصوص آن سرویس شرکت کنند.

4 دی 1401

تاریخ عرضه Wo Long: Fallen Dynasty اعلام شد؛ تصاویر تازه بازی را ببینید

کمپانی کوئی تکمو (Koei Tecmo) و استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) به تازگی از تاریخ انتشار بازی Wo Long: Fallen Dynasty برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده اند.

6 آبان 1401

ویژگی های آیپد او اس 16 در به روزرسانی نو!

بعلاوه ویژگی Stage Manager که پیشتر در نسخه مک او اس ونتورا عرضه شده بود، به آیپد او اس 16 اضافه شده که بر اساس آن، کاربر می تواند به امکانات متنوعی همانند درگ انددراپ (کشیدن و رها کردن) اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشد.

24 تیر 1401

صدای خواننده ایرانی آغازگر کنفرانس جهانی اَپل

کنفرانس دنیای توسعه دهندگان اَپل که میلیون ها بازدیدکننده در سراسر دنیا دارد با ریمیکسی از ترانه ایرانی سیب شروع به کار کرد.

23 تیر 1401

مهمترین تغییرات چاپ 3 بعدی در سال 2022

چاپ سه بعدی یکی از فناوری های مهم و تاثیرگذار در توسعه فراوریات هوشمند و پایدار محسوب می گردد. با اینکه چاپ سه بعدی در شمار فناوری هایی با ضایعات و فراوری زباله کمتر به شمار می رود، اما این سوال هنوز مطرح است که

14 تیر 1401

اپل لیستی از اپلیکیشن هایی که همه باید در آیفون خود داشته باشند پیشنهاد کرد ، سه اپلیکیشن فیس بوک، اینستاگرام و واتساپ در لیست های اپلیکیشن های ضروری نیستند!

تصور کنید یک آیفون نو خریده اید و تصمیم گرفته اید به جای بازیابی یک نسخه پشتیبان قدیمی، آن را از ابتدا راه اندازی کنید. اولین اپلیکیشنی که دانلود می کنید چیست؟

5 خرداد 1401

از مدیریت مشارکتی چقدر می دانید؟

تعریفی از مدیریت مشارکتیمدیریت مشارکتی از نظر تقویت تصمیم گیری گروهی در سراسر سازمان، مفهومی متفاوت از مدیریت سنتی است. رویکرد مذکور بر اساس کارگروهی، شفافیت و شفقت بنیان گذارده شده است. در این قسمت از مقاله به 4 ویژگی اصلی مدیر مشارکت جو اشاره شده...

6 اردیبهشت 1401

روباتی که وعده غذایی بعدیتان را برایتان می آورد

تجربه ای متفاوت با تحویل وعده غذایی تان از دستان یک رباتدفعه بعدی که در لندن در هتل نشسته بودید و از دیدن اماکن مختلف و انتخاب رستوران خسته شده بودید می توانید آوردن شامتان از طریق یک روبات را جزو گزینه هایتان قرار دهید .

22 فروردین 1401

امضای تفاهم نامۀ همکاری در زمینۀ تحول دیجیتال بین ایرانسل و شرکت سرمایه گذاری غدیر

ایرانسل و شرکت سرمایه گذاری غدیر، تفاهم نامه همکاری در زمینه سرمایه گذاری حوزه تحول دیجیتال امضا کردند.

12 بهمن 1400

بازی Minesweeper الگوی مایکروسافت برای فراوری ژاکت

شرکت مایکروسافت با الهام از بازی رایانه ای نوستالژیک Minesweeper یک ژاکت طراحی نموده است.

28 دی 1400

44 نکته ضروری در عکاسی دیجیتال(بخش چهارم)

شاید عکاسی در نگاه اول به 4 مرحله گرفتن دوربین در دست، یافتن سوژه، انتخاب تنظیمات مناسب و فشردن شاتر محدود گردد. اما دنیای عکاسی مخصوصا عکاسی دیجیتال شامل هزاران ترفند، نکته و ظرافت است که آموختن آن ها احتیاج به سالها تجربه و آزمون و خطا دارد. اما گاهی...

21 دی 1400

چگونه در iOS 15 از دل تصاویر متن بیرون بکشیم؟

گوشی های هوشمند امروزی کارهای بسیار بیشتری از گرفتن فیلم و عکس انجام می دهند. به اسم مثال، شما می توانید از دل عکسی که با آیفون گرفته اید به طور مستقیم متن بیرون بکشید و آن را در جاهای مختلف بهره ببرید. در واقع استخراج متن از تصویر را انجام بدهید.

7 مهر 1400

پنج علت که نباید OnePlus 9 Pro خریداری کنید

بدون شک آخرین پرچمدار گوشی OnePlus به مقدار کافی حرفه ای نیست.

7 شهریور 1400

قیمت روز گوشی موبایل در 26 خرداد

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 26 خرداد را مشاهده می کنید.

4 شهریور 1400

پیش بینی مسابقات جام جهانی 2018 و جوایز نفیس و متنوع ریحون

به صفحه ویژه جام جهانی ریحون سر بزنید و نتیجه هر بازی را پیش بینی کنید؛ با پیش بینی درست نتیجه هر بازی، شانس برنده شدن جایزه های بسیار جذابی مثل پلی استیشن 4 را خواهید داشت. همچنین با ثبت هر سفارش از ریحون، شانس برنده شدن جایزه عظیم ریحون یعنی...

4 اسفند 1399
تعداد: (46)