واکنش چهره های سرشناس به صعود پرسپولیس، از علیخانی تا بازیکن مغضوب

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب نتیجه تساوی یک - یک برابر السد قطر و به لطف پیروزی یک بر صفر در دیدار به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

واکنش چهره های سرشناس به صعود پرسپولیس، از علیخانی تا بازیکن مغضوب

صعود شاگردان برانکو به دیدار فینال که برای نخستین بار در تاریخ لیگ قهرمانان برابر این باشگاه پرطرفدار پایتخت رقم خورد، واکنش چهره های مشهور را به همراه داشت. آنها در پیغام های کوتاهی به این صعود واکنش نشان دادند.

در بین پیغام های منتشر شده برای صعود سرخپوشان، پیغام محسن مسلمان بازیکن مغضوب برانکو هم دیده می گردد.

علی دایی سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی: تبریک می گم به همه ایرانی ها بخصوص پرسپولیسی ها. باوجود این همه محدودیت و سختی ها، واقعا کار بزرگی کردند و قهرمانی آسیا لیاقت این تیم متحد است.

احمدرضا عابدزاده دروازه بان پیشین پرسپولیس و تیم ملی: تبریک به تمام طرفداران پرسپولیس و ملت ایران.

احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل: دم همتون گرم. مبارک همه ایران باشه. درود به شرف و غیرتتون. برانکو شاهکار کرد. الهی شکر که در روزهایی که کلا داریم خبر بد می شنویم. دل مردم رو شاد کردین.

مهدی مهدوی کیا بازیکن پیشین پرسپولیس: تبریک به بازیکنان غیرتمند، طرفداران وفادار پرسپولیس، کادر فنی و در راس آنها برانکوی دوست داشتنی که با دست خالی معجزه کرد و پاداش شجاعت و درایتش رو گرفت. پرسپولیسی ها تا ابد به تو مدیونند مرد بزرگ. مدتها بود اینقدر خوشحال نشده بودم و از ته دل فریاد نزده بودم. ممنون به خاطر این حال خوبی که برای ما بوجود آوردید.

وحید هاشمیان بازیکن پیشین پرسپولیس: تبریک به طرفداران، مسئولان، مربیان، کادر تدارکات تیم و بازیکنان باارزش پرسپولیس برای رسیدن به فینال آسیا.

فرشاد احمدزاده بازیکن پیشین پرسپولیس: تبریک به مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و طرفداران پرسپولیس

حسین ماهینی بازیکن مصدوم پرسپولیس: تبریک. مبارکتون باشه. از خوشحالی گریه کنید؛ گریه.

ادموند بزیک بازیکن پیشین پرسپولیس: تبریک به تیم سختکوش و شجاع پرسپولیس. تشکر از برانکو عزیز. شما لیاقت قهرمانی در آسیا را دارین. مرسی از طرفداران. شما سنگ تمام گذاشتین.

حبیب کاشانی مدیرعامل پیشین پرسپولیس: تبریک به همه مردم. ان شاءالله قهرمانی آسیا.

افشین پیروانی سرپرست سابق پرسپولیس: بابا چه هواداری داریم. ماشاءالله. تبریک به همه سرخدلان.

محسن مسلمان بازیکن پیشین پرسپولیس: تبریک. نوش جونتون.

علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس: تبریک به فوتبال ایران. تبریک به طرفداران، مدیریت، کادر فنی کاربلد، بازیکنان با تعصب. قهرمانی آسیا حق شما هست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واکنش چهره های سرشناس به صعود پرسپولیس، از علیخانی تا بازیکن مغضوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش چهره های سرشناس به صعود پرسپولیس، از علیخانی تا بازیکن مغضوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید