ژکو پیشنهاد بازی در وستهام را رد کرد، جدایی مهاجم بوسنیایی قطعی است

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، ستاره بوسنیایی تیم فوتبال رم که در آستانه جدایی از جالوروسی قرار گرفته است، اولین پیشنهادش برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس را رد کرد.

ژکو پیشنهاد بازی در وستهام را رد کرد، جدایی مهاجم بوسنیایی قطعی است

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، در پی انتشار خبرهایی مبنی بر بروز اختلاف میان ادین ژکو و پائو وفونسکا سرمربی تیم فوتبال رم و جدایی این مهاجم 34 ساله، سایت کالچو مرکاتوی ایتالیا ادعا کرد که باشگاه وستهام خواستار جذب این بازیکن بوسنیایی شده اما او پیشنهاد این باشگاه انگلیسی را رد نموده است.

با توجه به تیره شدن روابط میان پائولو فونسکا و ژکو که با قرار نگرفتن نام این بازیکن در فهرست بازیکنان رم برای بازی هفته گذشته مقابل اسپتزیا، به نظر می رسد که جدایی او از جالوروسی قطعی است. ژکو روز گذشته (دوشنبه) هم به صورت انفرادی و جدا از سایر بازیکنان تمرین کرد و این در حالیست که او هیچ گونه آسیب دیدگی یا مشکل جسمانی نداشته است.

مضاف بر این، حضور روز گذشته تولیو تینتی مدایر برنامه های ژکو در زمین تمرینی تریگورا، نشانه ای دیگر از قریب الوقوع بودن جدایی این بازیکن از رمی ها است. گویا در این میان مدیر ورزشی باشگاه رم هم سعی نموده میان ژکو و فونسکا میانجیگری کند اما کوشش های او ثمری نداشته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ ورزشی چلسی بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ژکو پیشنهاد بازی در وستهام را رد کرد، جدایی مهاجم بوسنیایی قطعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژکو پیشنهاد بازی در وستهام را رد کرد، جدایی مهاجم بوسنیایی قطعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید