کتاب های مازاد ادارات به کتابخانه ها اهداء شوند

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، فرماندار سیرجان گفت: مدیران و کارکنان ادارات کتاب های بدون استفاده و مازاد خود را به کتابخانه ها اهداء نمایند.

کتاب های مازاد ادارات به کتابخانه ها اهداء شوند

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، مراسم گرامیداشت هفته کتاب و تقدیر از کتابداران با حضور یعقوبی پور فرماندار ویژه سیرجان و جمعی از کتابداران در محل اداره کتابخانه های شهرستان برگزار گردید.

فرماندار ویژه سیرجان ضمن گرامی داشت هفته کتاب و کتابخوانی، تعداد اعضاء فعال کتابخانه های شهرستان سیرجان را 9هزار نفر مطرح نمود، گفت: این هفته بهانه ای است که از زحمات دست اندر کاران این امر مهم و حیاتی قدردانی و تجلیل کنیم.

فرماندار سیرجان با اشاره به نقش دستگاه های اجرایی شهرستان توضیح داد: ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان با تمام ظرفیت ها در امر کتابخوانی یاری نمایند و مدیران و کارکنان ادارات کتاب های بدون استفاده و مازاد خود را به کتابخانه ها اهداء نمایند.

یعقوبی ضمن تاکید بر تعامل کتابخانه های عمومی و دانشگاهی، ظرفیت منابع و امکانات کتابخانه های دانشگاه را مکمل و فرصتی مغتنم جهت استفاده مراجعان و اعضا دانست.

در سرانجام مراسم، به پاس خدمات صادقانه و ارزنده کتابداران، لوح سپاسی از طرف فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سیرجان، تقدیم آنان شد.

وبلاگ ورزشی چلسی کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کتاب های مازاد ادارات به کتابخانه ها اهداء شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب های مازاد ادارات به کتابخانه ها اهداء شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید