گزینه های اصلی جانشینی سولسشر در منچستر یونایتد تعیین شدند

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، تهران (پانا) - در صورت اخراج سرمربی نروژی از منچستر یونایتد، ممکن است سرمربی مطرح از ایتالیا، فرانسه و یا آلمان جای او را روی نیمکت بگیرد.

گزینه های اصلی جانشینی سولسشر در منچستر یونایتد تعیین شدند

نوسان نتیجه گیری در منچستر یونایتد ادامه دارد و همچنان خبری از بازگشت آرامش به اردوی این تیم نیست و حالا پس از شکست در دربی شهر منچستر، برآورد ها درباره انتها دوران سرمربیگری اوله گونار سولسشر در این جمع شیاطین سرخ بیشتر از گذشته به گوش می رسد.

به همین دلیل رسانه های اروپا برآورد درباره گزینه اصلی جانشینی سرمربی نروژی منچستر یونایتد را به اوج خود رسانده اند و در این بین سه نام بیشتر از سایر اسامی در بین وبلاگ ورزشی چلسی نزدیک به باشگاه منچستر یونایتد و فوتبال نویسان انگلیسی به گوش می خورد که از بین این سه نفر، دو گزینه تیم ندارند و بدون مشکل در صورت توافق با منچستر قرارداد خود را امضا خواهند کرد.

زین الدین زیدان سرمربی فصل گذشته رئال مادرید، روبرتو مانچینی سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال ایتالیا و یواخیم لو سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آلمان گزینه های اصلی راهنمایی منچستر یونایتد هستند که محتمل است در همین روزها به صورت رسمی معرفی شوند. البته گفته می گردد در بین این سه نفر، شانس زیدان برای سرمربیگری در منچستر یونایتد با توجه به ارتباط خوبش با رونالدو بیشتر است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "گزینه های اصلی جانشینی سولسشر در منچستر یونایتد تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه های اصلی جانشینی سولسشر در منچستر یونایتد تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید