10 بهمن آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره نوجوان سالم در خوزستان است

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، محمود معزی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: سومین جشنواره استانی نوجوان سالم با موضوع شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر ویژه دانش آموزان دوره دوم متوسطه خوزستان برگزار می شود. پیشگیری از گرایش به دخانیات، پیشگیری از گرایش به سوء مواد و پیشگیری از گرایش به خشونت محورهای این دوره از جشنواره استانی نوجوان سالم هستند.

10 بهمن آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره نوجوان سالم در خوزستان است

وی اضافه کرد: دانش آموزان باید در رشته های مقاله، فیلم و روزنامه دیواری به صورت کار گروهی (دو تا پنج نفره) و در رشته های نقاشی و عکس به صورت انفرادی شرکت کنند. هر گروه می تواند در رشته مقاله نویسی حداکثر دو مقاله (تالیفی، گردآوری و ترجمه) در چهار صفحه (دو هزار کلمه) ارائه کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان شرح داد: والدین دانش آموزان و کلیه کارکنان اداری و آموزشی آموزش و پرورش صرفا می توانند در بخش مقالات شرکت کنند. هر فرد می تواند در رشته عکاسی حداکثر سه اثر با فرمت (JpG) و با (DPI) رزولوشن 300، سیاه و سفید یا رنگی چاپ شده در اندازه 20 در 35 سانتی متر و به روش دیجیتالی با حداقل رزولوشن 300 و با کیفیت مناسب شرکت کند.

معزی بیان کرد: در رشته فیلم کوتاه حداکثر سه فیلم مستند، داستانی، پویانمایی و نماهنگ مستند داستانی یک تا 15 دقیقه ای به کارگردانی دانش آموز پذیرفته می شود. در رشته روزنامه دیواری آثار باید در ابعاد 50 در 70 یا 100 در 70 سانتی متر و در رشته نقاشی آثار باید در ابعاد 20 در 25 یا 50 در 70 سانتی متر ارائه شوند.

وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار تا 10 بهمن ماه سال جاری است، مطرح کرد: لازم است تمامی شرکت کنندگان در جشنواره (دانش آموزان و کارکنان فرهنگی) آثار خود را طبق بخشنامه ارسال شده به مدارس و ادارات ارائه کنند. شرکت همزمان در هر پنج رشته برای هر فرد یا گروه دانش آموزی در سطح استانی بلامانع است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان در سرانجام گفت: ارائه آثار با رویکرد دینی و اسلامی از اولویت و امتیاز برخورد می شود. به نفرات و گروه های حائز رتبه اول تا سوم هر رشته جوایز ارزنده ای به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا می شود.

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، آدرس دبیرخانه جشنواره: اهواز، فلکه ساعت، اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، معاونت تربیت بدنی و سلامت، اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی است. دانش آموزان علاقمند می توانند برای آگاهی از نحوه ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر از سایر شرایط شرکت در جشنواره لازم است به مدیر و مربیان پرورشی و بهداشت آموزشگاه خود و یا به سایت www.khuz.medu.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "10 بهمن آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره نوجوان سالم در خوزستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 بهمن آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره نوجوان سالم در خوزستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید