10 چیز برتر برای مشاهده و انجام در نروژ

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، نروژ کشوری با شکوه است که به خاطر ، کوهستان‌های صعب‌العبور و روستاهای adorable شمالی مشهور است . چنین پدیده‌هایی مانند شمالی و یخچال‌های طبیعی بخشی از زندگی مردم نروژ هستند . ما ده مکان برای رفتن و اکتشاف انتخاب کرده‌ایم ، در حالی که در این کشور . شما دوست دارید کدام یک را بیشتر ببینید ؟

10 چیز برتر برای مشاهده و انجام در نروژ

10. Hamnøy ، Moskenes
این یکی از قدیمی‌ترین روستاهای ماهیگیری در نروژ است که فرصتی فراهم می‌کند تا سبک زندگی حقیقی شمال اروپا را تجربه کند . بازدیدکنندگان در کابین ماهیگیران اصلی اسکان داده می‌شوند - قدیمی‌ترین آن‌ها متعلق به دهه 1890 است ! با این حال ، امروزه تمام امکانات در داخل ، از جمله اینترنت نصب شده‌اند و اقامت راحتی در این منطقه وحشی را فراهم می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
این روستا طبیعت بکر و مناظر کوهستانی ناهموار را حفظ کرده‌است . علاوه بر این، توریست‌ها می‌توانند قایق و دوچرخه را اجاره کنند و به پیاده‌روی و ماهیگیری بروند . موزه‌ها و گالری‌های محلی به فرهنگ و تاریخ منطقه معرفی می‌شوند . و حتی feelgood Jazzfest هم در اینجا برگزار می‌شود !
9. Tromso
بزرگ‌ترین شهر در شمال نروژ بهترین مکان برای تحسین شفق شمالی است - یکی از جاذبه‌های اصلی در مدار قطب شمال . در ضمن Tromso در منطقه‌ای که در آن نور شمالی حدود 6 ساعت در روز قابل‌رویت است ، می‌افتد ! علاوه بر این ، علی‌رغم موقعیت دوردست ، یک زندگی فرهنگی زنده در اینجا وجود دارد - از صحنه موسیقی گرفته تا موزه‌ها ، از طبیعت زیبا گرفته تا یک پیست اسکی و پرش با اسکی - این شهر فضای باز زیادی را برای فعالیت‌های داخلی فراهم می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
این شهر به ویژه در زمستان و کریسمس زیبا است . این مکان همچنین بهترین مکان برای دیدن درخشش شمالی است . شهری بسیار شمالی با زندگی فرهنگی غنی و فعالیت‌های فراوان .
8. Trolltunga ، Hardanger
این مکان نیز به نام صخره غول‌های غارنشین معروف است ، و این مکان در میان most مکان‌ها در نروژ است . تعجبی ندارد ، چون واقعا ً یک صخره شگفت‌انگیز است که 700 متر ( حدود 300 فوت ) بالاتر از دریاچه Ringedalsvatnet قرار دارد . این سایت از اواسط ماه ژوئن تا اواسط ماه سپتامبر در دسترس است و راهپیمایان از مناظر خیره‌کننده تا بالای زبان تحسین می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
مشخص است که در نروژ هیچ مانعی بر روی این صخره‌ها نمی‌بینید . بنابراین تجربه و نظرات معتبر حفظ می‌شوند ، در حالی که همه مسئول امنیت خودشان هستند . بازدیدکنندگان عاشق گرفتن عکس‌های دیوانه‌وار در اینجا هستند، زیرا بدیهی است که این کار یکی از نادرترین فرصت‌ها برای ایجاد یک عکس چشمگیر را فراهم می‌کند .
7. شیارهای Besseggen ، Jotunheimen
یک صخره کوهستانی که بین دریاچه‌های آبی و Bessvatnet قرار دارد ، یکی از جالب‌ترین sceneries در کشور را ایجاد می‌کند . بنابراین کوه نوردان و کوهنوردان را در نروژ جذب می‌کند . رایج‌ترین روش برای رسیدن به آن ، گرفتن یک قایق از Gjendesheim به Memurubu و سپس ضربه زدن به جاده پای پیاده است . تقریبا ً 5 تا 7 ساعت طول می‌کشد تا مسیر را تکمیل کند .
کی به آنجا بروی ؟
تمام سال . فصل اوج فصل تابستان است ، اما در زمستان امکانات و تورهای اسکی وجود دارد که برای کسانی که از چالش برف هراسی ندارند ، ارائه می‌شود .
6. ساحل Hoyvika ، Andøya
این ساحل که در شمالی‌ترین جزیره مجمع‌الجزایر Vesteralen واقع شده‌است ، یکی از زیباترین بخش‌های منطقه محسوب می‌شود . کل جزیره دارای یک سطح دراماتیک ، قله‌های بلند و دامنه کوهی است که Hoyvika را نیز احاطه کرده‌است . و اگر چه در مدار قطب شمال یافت می‌شود ، آب و هوا در Andøya در تمام طول سال ملایم است و دما در زمستان کم‌تر از صفر قرار نمی‌گیرد .
آنجا چه کار کنیم ؟
این جزیره ، Hoyvika و سواحل بیشتری را می‌توان در سفری ساحلی از stave به Bleik بررسی کرد . مسیر 9 کیلومتری ( 5.6 مایل ) را می‌توان در حدود پنج ساعت به پایان رساند . آن مناظر panoramic زیادی را برای کوه‌ها ، تپه‌ها و خط ساحلی صخره‌ای فراهم می‌کند . Hikers همچنین فرصت دارند تا کلونی‌های puffins ، shags ، kittiwakes و guillemots را تماشا کنند .
5. Geirangerfjorden
A 15 کیلومتر ( 9.3 مایل ) طولانی یکی از شاخه‌های بلند مدت است . این مکان در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌است .
این محیط خوش‌منظره ، مشخصه سرسبزی و صخره‌های عظیم صخره‌ای است . تعداد زیادی از آبشارها این دیوارها را فرو می‌ریزند در نتیجه جذابیت بیشتری به محل اضافه می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
این سایت می‌تواند از طریق مسیرهای پیاده‌روی یا از سفر دریایی در رودخانه Geirangelva کشف و بررسی شود . گردشگران همچنین کایاک سواری ، ماهیگیری و پیاده‌روی در اینجا را دوست دارند ، در حالی که در زمستان یک نقطه اسکی بزرگ ایجاد می‌کند .
4. جاده اقیانوس اطلس
راه طولانی 8.3 کیلومتر ( 5.2 مایل ) از این مجمع‌الجزایر در دریای نروژ عبور می‌کند و نوید یکی از زیباترین سواری‌های در اروپا را می‌دهد . این جاده از روستاهای کوچک شمال اروپا عبور می‌کند و پیچ و تاب‌های عجیبی در اطراف خود ایجاد می‌کند و گاهی اوقات توسط امواج بزرگ هدف قرار می‌گیرد . با این حال آن به عنوان یک مسیر توریستی ملی طبقه‌بندی شده‌است و در فهرست میراث فرهنگی گنجانده شده‌است .
چرا به آنجا بروی ؟
این جاده یکی از محبوب‌ترین مسیرهای دنیا است . این راه جزیره Averøy را با سرزمین اصلی خود در شهر Eide مرتبط می‌سازد . Adventurers در پاییز به سمت جاده آتلانتیک حرکت می‌کنند تا طوفان‌ها را تجربه کنند که به جاده برخورد می‌کنند .

به "10 چیز برتر برای مشاهده و انجام در نروژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چیز برتر برای مشاهده و انجام در نروژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید