آیفون 12 با لبه های تخت عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، بیشتر دوست داران گوشی های آیفون شیفته طراحی آیفون 4 هستند، زیرا در آن سال استیو جابز این محصول را با لبه های تخت معرفی نموده بود، طراحی که همچنان هوادار دارد. در سال 2014 شرکت اپل گوشی آیفون 6 را با طراحی جدید و لبه های خمیده معرفی کرد و تا به امروز استفاده از طراحی مشابه برای بدنه آیفون ها هستیم. حال تصاویری از ماکت آیفون 12 منتشر شده که به تغییر مجدد طراحی بدنه آن اشاره دارد.

آیفون 12 با لبه های تخت عرضه می گردد

اخیراً رندرهای 3 بعدی و تصاویری از ماکت گوشی های سری آیفون 12 منتشر شده که در آن شاهد بازگشت طراحی آیفون 4 با لبه های تخت در این محصول هستیم. این تصاویر توسط یک خرده فروشی در نیوزلند منتشر شده است و بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی این منبع خبری، گوشی آیفون 12 پلاس و 12 پرو به صفحه نمایش 6.1 اینچی مجهز شده اند؛ در حالی که نسخه آیفون 12 با صفحه نمایش 5.4 اینچی و نسخه آیفون 12 پرو مکس با صفحه نمایش 6.7 اینچی عرضه می گردد.

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، نسخه پرو آیفون 12 به همراه 4 دوربین عرضه می گردد که سه سنسور اول از نوع عریض، فوق عریض، تله فوتو با قابلیت بزرگنمایی 3 برابری می گردد و سنسور آخر برای عمق سنج سه بعدی لیدار Tof در نظر گرفته شده است. نسخه استاندارد آیفون 12 با ترکیب دوربین سلفی مشابه نسخه پرو عرضه خواهد شد، با این تفاوت که سنسور تله فوتو از آن حذف شده است.

اپل اولین بار از سنسور عمق سنج سه بعدی LiDar در نسل جدید تبلت های آیپد پرو استفاده کرد؛ فناوری که قابلیت های واقعیت افزوده این محصول را به شکل شگفت انگیزی افزایش داد. استفاده از این سنسور در دوربین سلفی به افزایش دقت فناوری تشخیص چهره یاری شایانی می نماید، به همین دلیل اپل تصمیم گرفته تا ار سنسور LiDar در گوشی های آیفون 12 استفاده کند.

هر چهار نسخه از آیفون های 12 به صفحه نمایش AMOLED و تراشه قدرتمند A14 Bionic به فناوری ساخت 5 نانومتری مجهز خواهند شد. در این مدار مجتمع 171.3 میلیون ترانزیستور در هر میلی متر مربع قرار گرفته است؛ در نسخه A13 این مقدار به 96.5 میلیون در هر میلی متر مربع می رسد. در نتیجه تراشه A14 به 15 میلیارد ترانزیستور مجهز خواهد شد که در مقایسه با 8.5 میلیارد ترانزیستور به کار رفته در تراشه A13 پیشرفت بسیار خوبی به شمار می رود.

گفته می گردد که اپل ترکیب حافظه رم آیفون های 12 را دست خوش تغییراتی نموده و میخواهد تا نسخه استاندارد آیفون 12 را به همراه حافظه رم 4 گیگابایتی و نسخه پرو این محصول را به همراه حافظه رم 6 گیگابایتی به بازار عرضه کند. همچنین گفته می گردد که آیفون 12 پرو مکس به باتری 4400 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که پیشرفت 10.9 درصدی نسبت به باتری 3969 میلی آمپر ساعتی آیفون 11 پرو مکس را به نمایش می گذارد.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک

به "آیفون 12 با لبه های تخت عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 12 با لبه های تخت عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید