استقرار 40 اکیپ راهداری در مسیرها

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، خبرنگاران/لرستان معاون راهداری کشور گفت: 400 نیرو در قالب 40 اکیپ در مسیرها مستقر شدند به جهت این آمادگی عمده مسیرهایی که ریزش و رانش داشتند رفع شد.

استقرار 40 اکیپ راهداری در مسیرها

خداداد مقبلی در جمع وبلاگ ورزشی چلسی اظهار کرد: باتوجه به اطلاع رسانی سازمان هواشناسی کشور بارش ها از دیروز شروع شده که امروز شدت داشت.

وی ادامه داد: طی این بارش ها سطح رودخانه ها بالا آمده است و باتوجه به این که جهت خرم آباد به پلدختر در حاشیه کشکان است این جهت از غروب دیروز مصدود و جهت جایگزین آزادراه خرم آباد به پاعلم و پلدختر جایگزین شد.

مقبلی اضافه نمود: 400 نیرو در قالب 40 اکیپ در جهتها مستقر شدند به جهت این آمادگی عمده جهتهایی که ریزش و رانش داشتند رفع شد.

معاون راهداری کشور عنوان نمود: راه ارتباطی 54 روستا مصدود شده که از این تعداد 24 روستا در نورآباد و 30 روستا در پلدختر و معمولان هستند.

وی با اشاره به این که در جاده معمولان به پلدختر آبگرفتگی داریم، عنوان نمود: طغیان رودخانه و ریزش و رانش جهتها را نیز داریم.

مقبلی ادامه داد: از روز گذشته تا به امروز 146 مورد ریزش و رانش داشتیم که با توجه به آمادگی نیروها ریزش برداری به طور کامل اجرا شده و تنها 10 تا 12 مورد باقی مانده است.

معاون راهداری کشور اضافه نمود: شرایط جوی استان ناپایدار است بنابراین از مردم تقاضا داریم که از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و تا جایی که امکان دارد از محورهای مواصلاتی استان لرستان عبور ننمایند.

وی تأکید کرد: اکیپ های راهداری خوزستان و همدان در لرستان حضور دارند و همچنین فراخوان دادیم از استان های همجوار به عنوان استان مشخص یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استقرار 40 اکیپ راهداری در مسیرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار 40 اکیپ راهداری در مسیرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید