جدول پخش فیلم های سینمایی شبکه نمایش در نوروز 99

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، شبکه نمایش در نوروز 99 فیلم های سینمایی متعددی تدارک دیده است که در این گزارش به آن پرداخته ایم.

جدول پخش فیلم های سینمایی شبکه نمایش در نوروز 99

به گزارش، شبکه نمایش در ایام نوروز امسال با جدول پخشی متفاوت و با بیش از 20 فیلم سینمایی جدید از اول فروردین ماه مهمان نوروزی خانه ها خواهد بود.

در جدول پخش نوروزی شبکه نمایش از اول فروردین ماه، فیلم های سینمایی صندوقچه میداس، کریستو فر رابین، داستان نبرد، کنوک، موعد مقرر، سرزنده در 102 سالگی، قهرمان خیالی، آقای تشویق، ماجراجویان جزیره، آلفا، ماشین شگفت انگیز، دامی و مقبره آخنتوت، در دل طبیعت، خداحافظ وینی پو و هندوستان آزاد هر روز ساعت 11 پخش می شوند.

آلفا فیلمی به کارگردانی آلبرت هیوز، فیلمساز آمریکایی است و شاید از آن دست فیلم هایی است که نمونه آن کمتر در سینمای دنیا ساخته شده باشد که در روز یکشنبه 10 فروردین ماه ساعت 11 پخش می گردد. این فیلم به دوران عصر یخی باز می گردد. تلاش مرد جوانی برای زنده ماندن در شرایطی خطرناک و در این بحران، تنها یک نفر در کنار اوست، یک گرگ که نامش را آلفا می گذارد.

در باکس فیلم های شاخص سینمای دنیا به ترتیب فیلم های سینمایی رهایی از شاوشنگ، جک غول کش، عملیات نجات عروسک، مهمان مامان، استرالیا، مگ، قتل در قطار السیر شرق، شعله، جانی دوباره برمی گردد، حسابدار، میلیونر زاغه نشین، وینی ماندلا، همیشه، برف و شمشیر و هفت دلاور است که ساعت 13 پخش می گردد و باز پخش آن ها در ساعت 03:00 روزبعد است.

میلیونر زاغه نشین به کارگردانی دنی بویل محصول 2008 انگلستان و فیلمی است که انتظار بیننده عادی و حرفه ای سینما را به صورت غیر منتظره ای توامان برآورده می کند. این فیلم سینمایی روز دوشنبه 11 فروردین ساعت 13 پخش می گردد.

داستان فیلم درباره پسر 18ساله یتیم فقیر ساکن بمبئی به نام جمال ملک است که در مسابقه چه کسی می خواهد میلیونر گردد؟ شرکت کرده و پیروز شده تا مرحله پایانی پیش برود؛ همین باعث مظنون شدن پلیس به تقلب در مسابقه و دستگیریش می گردد. بازرس پلیس به او می گوید به شرطی آزادش می کند که بگوید چگونه به جواب سؤال ها دست پیدا کرده است که جمال داستان زندگیش را برای مأمور بازپرسی تعریف می کند.

ساعت 19 فیلم های دنباله دار جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها، جانوران شگفت انگیز،جنایات گریندلوالد، بتمن شروع می گردد، شوالیه تاریکی، برمی خیزد، تبدیل شوندگان، تبدیل شوندگان (انتقام فالن)، تبدیل شوندگان (عصر انقراض)، هابیت 1، 2 و 3 و حاشیه اقیانوس آرام از دیگر فیلم هایی هستند که باز پخش آن در ساعت 08:00 روز بعد خواهد بود.

فیلم سینمایی بتمن شروع می کند به کارگردانی و نویسندگی کریستوفر نولان محصول سال 2005 آمریکا است که یکشنبه 3 فروردین ماه ساعت 19 از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

این فیلم روح تازه ای است که در کالبد بتمن دمید و خیلی سریع به محبوب ترین بتمن و یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی تبدیل شد. می توان گفت جلوه های ویژه فیلم بیشتر از اینکه کامپیوتری باشند، سر صحنه ایجاد شده اند و به همین دلیل با یک اکشن قابل باور طرف هستیم.

بروس وین در کودکی داخل چاهی می افتد و مورد هجوم خفاش ها قرار می گیرد. به همین دلیل وحشتی از خفاش ها در وجودش نهادینه می گردد.

کمی بعد، پدر و مادرش توسط سارقی به نام جوچیل کشته می شوند و آلفرد پنی ورث خدمتکار خانوادگی آن ها، بروس را عظیم می کند. بروس شروع به سفر در دنیا می کند تا با مفهوم مبارزه با بی عدالتی آشنا گردد و بعد از بازگشتش به گاتهام به عنوان یک شورشگر، شب ها به مبارزه با خلافکاران می پردازد.

فیلم های شاخص سینمای ایران از 2 فروردین ساعت 21 به ترتیب لونه زنبور، خواب سفید، هر چی خدا بخواد، ناخدا خورشید، هامون، شهر موش ها، زیر نور ماه، اخراجی ها1، رفیق بد، خواهران غریب، آدم برفی، عروس، ایستاده در غبار و یه حبه قند هستند که ساعت 06:00 روز بعد بازپخش می گردد.

فیلمی به کارگردانی برزو نیک نژاد و نویسندگی محسن کیایی محصول سال 1396 است که روز شنبه 2 فروردین ماه ساعت 21 از این شبکه پخش می گردد.

صابر (پژمان جمشیدی) و مرتضی (محسن کیایی) دو پسرخاله و سارق هستند و با تحویل دریافت یک جعبه که پدر صابر (فرید سجادی حسینی) از مهتاب (رعنا آزادی ور) می سارقد وارد دردسر می شوند و مجبور به پنهان کردن آن می شوند.

در ساعت 23 شب های نوروز، فیلم های جدید و پخش نخست شبکه نمایش به ترتیب گودزیلا: پادشاه هیولاها، مردان سیاه پوش: بین المللی، افسانه مروارید های ناگا، کودک و عظیمراه، زیر سایه ماه، تکه های گمشده، اسب بالدار، آبی و سیاه، خبر چین، قصر رویایی، مرد دوگانه، سفر آیلو، شجاعترین، بالن و سایه خواهند بود که باز پخش آن در ساعات 09:30 و 17 روز بعد است.

فیلم سینمایی گودزیلا:پادشاه هیولا ها به کارگردانی مایکل دووگرتی محصول 2019 آمریکا در ژانر هیولایی است. سلطان هیولا ها دنباله ای بر فیلم گودزیلا 2014 و سی و پنجمین فیلم از فرنچایز گودزیلا محسوب می گردد، همچنین این فیلم سومین فیلم از دنیای هیولایی کمپانی لجندری و سومین فیلم گودزیلا است که آن را به طور کامل یک استودیوی هالیوودی ساخته است و روز جمعه 1 فرودین ماه ساعت 23 از شبکه نمایش به روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان آمده است که:

سازمان تحقیقاتی مونارک، در تقابل با هیولا های عظیم الجثه ای شامل مودرا، رودان و گیدورا قرار می گیرد که تهدیدی بالقوه برای گودزیلا و همچنین امنیت سیاره زمین محسوب می شوند.

بازیگران اصلی فیلم ویرا فارمیگا، کن واتانابه، سالی هاوکینز، کایل چندلر، میلی بابی براون، برادلی وایتفورد، توماس میدلتیچ، چارلز دنس، اوشی جکسون جونیور، آیشا هیندز و جانگ زئی هستند.

فیلم سینمایی مردان سیاه پوش بین المللی به کارگردانی اف گری گری، محصول 2019انگلیس است که روز 2 فروردین ساعت23 برای نخستین بار از شبکه نمایش پخش می گردد.

در خلاصه داستان آمده است که:

تیم مردان سیاه پوش آنقدر گسترش یافته که سراسر دنیا را پوشش می دهد، اما دنیا پر از مشکل شده و محافظت از آن کار سخت تری شده است. حال با این اوصاف، زمانی که آن ها با یک تهدید بیگانه جدید روبه رو می شوند، می توانند شکل هر کسی (از جمله ماموران خود مردان سیاه پوش) را بگیرند و مجبور می شوند اختلافات را کنار بگذارند و به یک ماجراجویی در سرتاسر دنیا بروند.

کریس همسورث، تسا تامپسون، لیام نیسان، کمیل نانجیانی و ریف اسپال در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی افسانه مروارید ناگا به کارگردانی لی یانگ محصول 2017 چین که روز 3 فروردین ساعت 23 از شبکه نمایش پخش می گردد.

در خلاصه داستان آمده است که:

یک فرزند سلطنتی از یک قبیله باستانی است که در تلاش برای پیدا کردن مروارید های جادویی است. اما…

فیلم سینمایی کودک و عظیمراه به کارگردانی لوگان مارشال گرین محصول 2019 آمریکا در روز دوشنبه 4 فروردین ماه از این شبکه پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است که:

داستان این فیلم اجتماعی و خانوادگی درباره مردی است که به تازگی از زندان آزاد شده است، طولی نمی کشد که او یک نوزاد را از سطل زباله پیدا می کند و تصمیم می گیرد تا به پلیس تحویل دهد، اما نظرش عوض می گردد و سعی می کند تا از او مراقبت کند و…

فیلم سینمایی زیر سایه ماه به کارگردانی جیم مایکل محصول 2019 آمریکا در ژانر معمایی و اکشن است که در روز سه شنبه 5 فروردین به روی آنتن می رود.

داستان این فیلم جنایی و رازآلود درباره یک افسر پلیس است که یک وسواس دائمی دارد. او در تلاش است تا یک قاتل سریالی مرموز که جنایاتش غیرقابل توضیح است را پیدا کند. این پلیس سعی می کند سرنخ های مهمی را جمع آوری کند تا در دستگیری این قاتل پیروز گردد.

بازیگرانی از جمله: بوید هالبروک، کلوپاترا کلمن، بوکیم وودبین، مایکل سی هال، گابریلا گراهام و ... به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی تکه های گمشده به کارگردانی کریستوفر کنتول محصول 2019 آمریکا در ژانر درام است که در روز چهارشنبه 6 فروردین ساعت 23 برای نخستین بار از شبکه نمایش پخش می گردد و داستان مردی زخمی است که به یک انباری واقع در یک مزرعه در داکوتای شمالی پناه می آورد…

مری الیزابت وینستد، آرون پال، اسکات مک نایری، دنی مورفی، دارسی فر به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی اسب بالدار به کارگردانی هان هان محصول 2019 چین در ژانر اکشن و کمدی است که در روز پنجشنبه 7 فروردین ماه ساعت 23 پخش می گردد.

در خلاصه داستان آمده است که:

ژانگ چی (شن تنگ) در حالی که غرفه برنج سرخ شده خود را دارد، در خواب زندگی سابق خود را در دنیای مسابقه می بیند. او نسل جوان رانند ه ای قاچاق را می بیند که در حال مسابقه هستند و تصمیم می گیرد به رانندگی بازگردد.

تنگ شن، جانی هوانگ، ژنگ ین، ژانگ بنیو، شائوفنگ فنگ از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی آبی و سیاه به کارگردانی دئون تیلور محصول 2019 آمریکا در ژانر پلیسی و هیجان انگیز است که در روز جمعه 8 فروردین ماه ساعت 23 پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است که:

یک افسر پلیس تازه کار پس از اینکه دو پلیس فاسد را در حال ارتکاب قتل می بیند، مجبور به مخفی کردن هویت خود به عنوان یک زن سیاه پوست می گردد.

نائومی هریس، تایریس گیبسون، فرانک گریل، نفیسا ویلیامز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

خبر چین The Informer

فیلم سینمایی خبرچین به کارگردانی آندره دی استفانو محصول 2019 انگلستان در ژانر درام و براساس رمان 3 ثانیه ساخته شده است و روزشنبه 9 فروردین ماه ساعت 23 روی آنتن می رود.

مردی به نام پیت کوزلو که دوران محکومیت خود را سپری کرده است، به عنوان مامور مخفی اداره تحقیقات فدرال آمریکا وارد یک زندان فوق امنیتی می گردد تا به درون باند تبهکاران لهستانی نفوذ کند و…

آنا دآرمس، رزمند پایک، جوئل کینامن، کلیو اوون از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی قصر رویایی به کارگردانی نیلز تاورنیور محصول 2018 فرانسه در ژانر تاریخی است که در روز یکشنبه 10 فروردین ساعت 23 از شبکه نمایش پخش می گردد.

در خلاصه داستان آن آمده است که:

در اواخر قرن نوزدهم میلادی یک پستچی به نام جوزف فردیناند چوال سی و سه سال از عمر خود را صرف ساختن قصر سنگی برای فرزندش می کند و…

فیلم سینمایی مرد دوگانه آنگ لی محصول 2019 آمریکا در ژانر اکشن و علمی است که در روز دوشنبه 11 فروردین ماه ساعت 23 از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

یک مامور پا به سن گذاشته و در آستانه بازنشستگی از طرف جایی که در آنجا کار می کرد مورد هدف مرگ قرار می گیرد. او در ادامه متوجه می گردد کسی که برای نابودی وی آمده، یک نسخه جوان شده و تکامل یافته از خودش است که می تواند تمامی حرکات و قدم های او را پیش بینی کند و قرار است جایگزین وی در آینده گردد.

در این فیلم ویل اسمیت، مری الیزابت وینستد، بندیکوت وانگ، داگلاس هاج، لیندا ادموند به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی سفر آیلو به کارگردانی Guillaume Maidatchevsky محصول 2018 فنلاند در ژانر ماجراجویی است که در روز سه شنبه 12 فروردین ماه برای اولین بار از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

داستان این فیلم که در منطقه لاپلند در فنلاند در جریان است درباره یک گوزن شمالی وحشی، کوچک و همینطور ضعیف و آسیب پذیر است که در سال اول زندگی اش با چالش های زیادی روبرو می گردد که برای بقا باید در دنیای وحشی مبارزه کند و...

فیلم سینمایی شجاعترین به کارگردانی تونی چان محصول 2019 چین در ژانر اکشن است که در روز چهارشنبه 13 فروردین ساعت 23 پخش خواهد شد.

پس از انفجاری که در خط لوله نفتی در چین رخ می دهد، آتش نشانان شجاع چینی باید تمام تلاش خود را برای مهار این آتش عظیم بکنند، اما…

فیلم سینمایی بالن به کارگردانی میشل هربیگ محصول 2018 آلمان در ژانر تاریخی و هیجانی است که در روز پنجشنبه 14 فروردین روی آنتن می رود.

دو خانواده آلمانی سعی دارند با استفاده از یک بالن عظیم که توسط خودشان ساخته شده است، از آلمان شرقی به آلمان غربی فرار کنند. اما …

فیلم سینمایی سایه به کارگردانی ژانگ ییمو محصول 2018 چین در ژانر اکشن و تاریخی است که در روز جمعه 15 فروردین پخش خواهد شد.

داستان در دوران فرمانروایی سه امپراتور اتفاق می افتد، و در مورد پادشاهی عظیم است که به همراه مردمش از میهنشان اخراج می شوند. پادشاه قصد دارد به هر قیمتی شده سرزمینش را دوباره پس بگیرد برای همین متوسل به راه های مخفی و اسرار آمیز برای پیروزی در جنگ ها می گردد.

باکس ساعت یک بامداد در جدول پخش شبکه نمایش، مربوط به پخش فیلم های جدید و جذاب سینمای دنیا و پخش همزمان فیلم های جدید سایر شبکه های سیما است که بر این اساس به ترتیب فیلم های ونوم، اعجوبه، مدرسه زندگی، دونده هزار تو، ارتقا، تمام پول دنیا، کتاب جنگل، همیشه شادی، میان ستاره ای، فرار تصادفی من با زندگی، شبی که ماه کامل شد (سینمای ایران)، اَکسِل، تالکین و سرخپوست (سینمای ایران) از اول تا 15 فروردین پخش می شوند و بازپخش آن در ساعات 04:40 و 15 روز بعد خواهد بود.

فیلم سینمایی ونوم به کارگردانی روبن فلیشر محصول 2018 آمریکا است که شنبه 2 فروردین، ساعت یک بامداد از این شبکه پخش خواهد شد.

ونوم برخلاف دیگر شخصیت های اَبَرقهرمانی مشهور دنیای کمیک، عمر طولانی ندارد و کمتر از 40 سال است که خلق شده، اما همین مدت کوتاه کافی بوده تا بتواند طرفداران خاص خودش را بدست آورد و نام خود را زنده نگه دارد.

فیلم با سقوط سفینه فضایی شرکت بنیاد حیات به مدیریت کارلتون دریک شروع می گردد. سفینه که حامل موجوداتی بیگانه به عنوان سیموبیت است در منطقه ای از شرق آسیا سقوط می کند، سپس نیرو های دولتی دو سیموبیت را سالم بیرون می آورند که یکی از آن ها ونوم نام دارد.

فیلم سینمایی اعجوبه به کارگردانی استیون شباسکی محصول 2017 آمریکا در ژانر کمدی و درام است که روز یکشنبه 3 فروردین ماه ساعت یک بامداد پخش می گردد و درباره پسر بچه ای بنام آگوست پولمن است که به سندرم تریچر کالینز مبتلاست و همین باعث شده تا او زندگی و مسائل بسیار متفاوتی نسبت به بچه های هم سن خود داشته باشد.

جیکوب ترمبلی، جولیا رابرتس، اوون ویلسون، مندی پتینکین و ایزابلا ویدوویچ از جمله ستارگان فیلم هستند.

فیلم سینمایی مدرسه زندگی به کارگردانی نیکلاس وانیر محصول 2017 فرانسه در ژانر کمدی است که روز دوشنبه 4 فرودین ماه ساعت یک بامداد روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان آن آمده است که:

در سال 1920، یک پسر یتیم به نام پل توسط یک زوج روستایی که برای یک زمین دار کار می کنند به فرزندی پذیرفته می گردد. اما او پس از مدتی با یک شکارچی محلی آشنا می گردد که زندگیش را دگرگون می کند و...

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جدول پخش فیلم های سینمایی شبکه نمایش در نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول پخش فیلم های سینمایی شبکه نمایش در نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید