افتتاح بخش ویژه ناشنوایان در کتابخانه باباطاهر و بخش کودک در کتابخانه شهید چمران

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی ، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، در چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، علیرضا زندوکیلی، سرپرست اداره کل کتابخانه های استان با حضور در دو کتابخانه باباطاهر و شهید چمران به ترتیب بخش ناشنوایان و بخش کودک کتابخانه ها را افتتاح و در دیداری صمیمی با کتابداران به گفت وگو پرداخت.

افتتاح بخش ویژه ناشنوایان در کتابخانه باباطاهر و بخش کودک در کتابخانه شهید چمران

افتتاح اولین بخش ناشنوایان استان

بخش ناشنوایان کتابخانه عمومی باباطاهر شهر تهران به عنوان اولین بخش ناشنوایان استان در فضایی حدود 20 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 650میلیون ریال آماده سازی و افتتاح شد، در این بخش امکاناتی نظیر سیستم های رایانه ای، تلویزیون، منابع ویژه ناشنوایان، میز مطالعه تعبیه شده است.

برگزاری برنامه های قصه گویی، داستان نویسی، نقاشی و برنامه های آموزشی در حوزه های مختلف و مورد احتیاج اعضا ناشنوا از جمله مواردی است که در این بخش به اجرا درخواهد آمد.

راه اندازی بخش کودک کتابخانه شهید چمران

با هدف نهادینه سازی و ایجاد علاقه به مطالعه در بچه ها، بخش کودک کتابخانه شهید چمران با حضور علیرضا زندوکیلی، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران با 5 هزار نسخه کتاب کودک هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 200میلیون ریال راه اندازی شد.

در این بخش علاوه بر امانت کتاب و نشریات، برنامه های فرهنگی متنوع همانند آموزش اریگامی و نقاشی، جلسات قصه گویی، کتابخوانی، بازی و تفریح و جلسات جمع خوانی کتاب برگزار می گردد.

لازم به ذکر است علیرضا زندوکیلی در این روز پس از افتتاح دو بخش کودک کتابخانه شهید چمران و ناشنوایان کتابخانه باباطاهر در دیداری صمیمی با اعضا و کتابداران کتابخانه ها به گفت وگو پرداخت و از بخش های مختلف کتابخانه بازدید کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "افتتاح بخش ویژه ناشنوایان در کتابخانه باباطاهر و بخش کودک در کتابخانه شهید چمران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح بخش ویژه ناشنوایان در کتابخانه باباطاهر و بخش کودک در کتابخانه شهید چمران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید