امیر علی اکبری: حریف آمریکایی می خواست با آرنج ضربه بزند

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، امیر علی اکبری با کسب دهمین برد خود در مسابقات حرفه ای حالا در راه ایران است تا خود را برای یک رقابت سخت دیگر آماده کند. رقابتی که شاید با واخائف روس باشد و شاید هم با مبارز دیگری.

امیر علی اکبری: حریف آمریکایی می خواست با آرنج ضربه بزند

محسن وظیفه - امیرعلی اکبری پسر نترس و قدرتمند ایران توانست دهمین برد حرفه ای خود را به دست بیاورد. این برد مقابل شلتون گراواس به دست آمد که تا به حال ناک اوت نشده بود اما امیر در همان راند اول او را ناک اوت کرد. روسیه همواره برای امیر علی اکبری خوش یمن بوده؛ این برد برای ورزش دوستان مانند قهرمانی در دنیای کشتی فرنگی در سال 2010 بود. او در آن سال که مسکو میزبان مسابقات بود، مدال طلا را به دست آورد. مدالی که هنوز هم دست نخورده به جا مانده و هیچ کشتی گیری از ایران نتوانسته در این وزن قهرمان دنیا نام بگیرد. آن شب که امیر در سال 2010 شب به مدال طلا رسید، به یاد ماندنی و تاریخی بود، درست مثل شنبه شب.

حسابی در نزدیکی سال جدید دل مردم را شاد کردی.

خدا را شکر که رو سفید شدم و توانستم به وعده ای که داده بودم عمل کنم. حریف خیلی کری خوانده بود اما در میدان عمل نتوانست حرفی برای گفتن داشته باشد.

ظاهر غلط اندازی داشت؛ از دور بدنی نا آماده داشت اما وقتی به او نزدیک می شدی چیز دیگری نشان می داد!

دقیقا. بسیار چغر و قدرتمند بود و با برنامه مسابقه می داد. چپ گارد بود و مدام کوشش می کرد که وقتی به او نزدیک می شوم با آرنج به صورتم ضربه بزند اما خیلی شناخت داشتم و با بنرامه پیش رفتم و اجازه ندادم به هدفش برسد.

آمار خوبی هم داشت.

بله. 9 مسابقه آخرش را نباخته بود. البته قبلا هفت مسابقه اعلام شده بود اما 9 مسابقه بود که نباخته بود. تا به حال هم ناک اوت نشده بود. ضمن اینکه کمربند سازمان را قبلا یک بار گرفته بود.

اما ناک اوتش کردی.

خدا را شکر. چند ضربه خوب هم زد اما در یک لحظه از فرصت استفاده کردم و توانستم که خیلی خوب به او ضربه بزنم و با همان ضربه هم زمین گیر شد.

گفته بودی فک خوبی دارد و به همین دلیل سخت ناک اوت می گردد!

بله. خوب بررسی نموده بودیم و می دانستم که باید با او چگونه مبارزه کنم. مدام تغییر جهت می داد و خیلی در حرکت بود و همین نشان می داد که میخواهد یک روش جدید را برای حمله رو کند اما مراقب بودم چون دقیق شناخت داشتم.

روسیه برای تو همواره خوش یمن بوده. همه یاد مبارزات کشتی تو در سال 2010 افتادند که قهرمان دنیا شدی.

خیلی از آن مسابقات گذشته؛ نزدیک به یک دهه. خیلی شب خوبی بود اما من دیگر وارد یک ورزش کاملا حرفه ای شده ام و فقط به موفقیت بیشتر در این ورزش فکر می کنم. تمام کوششم این است که بتوانم در این ورزش هر روز بهتر از قبل باشم.

برنامه مسابقه بعدی معین شده است؟

نه هنوز خبری نیست.

قبلا اعلام شده بود که بعد از این مسابقه با حریف آمریکایی برای دریافت کمربند باید با واخائف روس مبارزه کنی؟

نه هنوز هیچ چیزی معلوم نیست . معین نیست که با این حریف از کشور روسیه مسابقه بدهم یا نه؟ باید با سازمان مذاکره کنیم و اگر به نتیجه رسیدیم مسابقه برگزار می گردد. در غیر اینثصورت تصمیمات دیگری می گیریم. فکر کنم الان زمان مناسبی برای صحبت کردن در این باره نباشد. باید به تهران برگردیم و بعد ببینیم که چه پیش می آید.

کی به ایران بر می گشت؟

فکر می کنم دوشنبه در تهران باشیم. چند روزی استراحت داریم اما بعد از آن دوباره تمرینات ما آغاز می گردد.

به امید موفقیت در دیدار بعدی.

خیلی سپاسگزارم. از مردم تشکر می کنم به خاطر همه حمایت هایی که داشتم و خدا را شکر می کنم که رو سفید شدم.

5،1

منبع: ایران ورزشی

به "امیر علی اکبری: حریف آمریکایی می خواست با آرنج ضربه بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر علی اکبری: حریف آمریکایی می خواست با آرنج ضربه بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید