بازگشت به دوران پارینه سنگی در نمایشگاه گردشگری

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، گذر زمان با مرور تمام دوره های تاریخی ایران و نمایش تصاویری از سایت های باستانی در نمایشگاه گردشگری به ساده ترین شکل ممکن بازدیدکنندگان را به عصر پارینه سنگی می برد.

بازگشت به دوران پارینه سنگی در نمایشگاه گردشگری

به گزارش خبرنگار وبلاگ ورزشی چلسی، گذر زمان که دورهای تاریخی را از پارینه سنگی تا معاصر به تریب و با تصاویری دیجیتالی از تحولات اتفاق افتاده در پایتخت ها و سایت های مهم تاریخی ایران به نمایش گذاشته است یکی از بخش های جذاب دوازدهین نمایشگاه بین المللی گردشگری به شمار می آید که پاتوق دریافت سلفی و عکس های دسته جمعی بازدیدنمایندگان شده است.

مقاماتی که تا کنون از این نمایشگاه بازدید نموده اند نیز از زیر تاق های گذر زمان عبور می نمایند. شبکه شما که هر روز سه ساعت از این نمایشگاه بخش مستقیم تلویزیونی دارد در ابتدای این گذر و زیر تاق بارینه سنگی مستقر شده است.

مجید مهدوی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی گردشگری که مسوولیت سالن 35 محل استقرار معاونت های و شرکت های زیرمجموعه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را به عهده دارد درباره این طراحی ویژه شرح داد: با توجه به موضوع نمایشگاه گردشگری سال جاری که بر دیجیتال مارکتینگ مبتنی بوده سعی شده با مرور دوران تاریخی از پارینه سنگی تا کنون تغییرات اتفاق افتاده در تمام این اعصار و دوره ها را با نماش تصویری که در مقابل هر یک از دوره های تاریخی نصب شده است شناخت و ذهنیتی را به مخاطب می دهد.

منبع: میراث آریا

به "بازگشت به دوران پارینه سنگی در نمایشگاه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت به دوران پارینه سنگی در نمایشگاه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید