همایشها و نمایشگاه ها

کشف یک دالان مخفی در نزدیکی ورودی اصلی هرم بزرگ جیزه

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، کشف یک دالان مخفی در نزدیکی ورودی اصلی هرم بزرگ جیزه صورت پذیرفت.

14 اسفند 1401

رزرو برترین هتل های اصفهان با بیشترین تخفیف

اگر بنا باشد به یکی از زیباترین شهرهای ایران یعنی اصفهان، نصف دنیا سفر کنید، مسلماً یکی از مهم ترین مواردی که در ایجاد یک خاطره خوش در سفر شما تاثیرگذار خواهد بود، انتخاب هتل مناسب است. حتی اگر اهل برنامه ریزی نباشید و هوادار سفرهای غیرقابل پیش بینی باشید،...

26 دی 1401

Loona؛ رباتی که حیوان خانگی می گردد!

رباتی که با نام Loona معرفی شده، درواقع شبیه به یک حیوان خانگی است که می تواند با حسگر های مختلف خود همراه خوبی برای شما باشد.

23 دی 1401

برترین مقاصد آسیایی در مهر ماه

کم کم تابستان در حال خاتمه یافتن است و صدای پای پاییز به گوش می رسد. با نزدیک شدن به فصل پاییز و ماه مهر هر یک از کشورها و شهرهای جهان حال و هوای مختص به خود را پیدا می نمایند.

18 آبان 1401

اولین مانیتور گیمینگ انعطاف پذیر دنیا

زومجی نوشت: شرکت Corsair از مانیتور گیمینگ نو و Ultrawide خود به نام Xeneon Flex رونمایی نموده که امکان تغییر حالت نمایشگر به تخت یا خمیده را دارد.

7 شهریور 1401

پشت پرده لغو برگزاری نمایشگاه ها در شهر آفتاب ، صاحبان صنایع را تهدید به لغو مجوز می نمایند

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب با گلایه از کارشکنی ها برای لغو بعضی نمایشگاه ها در شهر آفتاب از تهدید و سنگ اندازی پیش پای برگزارکنندگان و صاحبان صنایع برای انصراف از برگزاری رویدادهایشان در شهر آفتاب سخن گفت.

26 مرداد 1401

بررسی رولزرویس فانتوم؛ عالیجناب رولزرویس

مواجهه با رولزرویس فانتوم (Rolls-Royce Phantom) هر کسی را به یاد لردهای انگلیسی و اشراف بریتانیایی می اندازد. این خودروی اشرافی انگلیسی اولین بار در سال 1925 عرضه شد.

8 مرداد 1401

این روز ها به کدام کنسرت ها می توانیم برویم؟

در واپسین شب های گرم تیرماه، هنرمندان موسیقی در سالن های مختلف تهران به روی صحنه می فرایند که در ادامه با خواندن این گزارش، می توانید از کنسرت های پیش رو باخبر شوید.

4 مرداد 1401

ویژگی های آیپد او اس 16 در به روزرسانی نو!

بعلاوه ویژگی Stage Manager که پیشتر در نسخه مک او اس ونتورا عرضه شده بود، به آیپد او اس 16 اضافه شده که بر اساس آن، کاربر می تواند به امکانات متنوعی همانند درگ انددراپ (کشیدن و رها کردن) اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشد.

24 تیر 1401

صدای خواننده ایرانی آغازگر کنفرانس جهانی اَپل

کنفرانس دنیای توسعه دهندگان اَپل که میلیون ها بازدیدکننده در سراسر دنیا دارد با ریمیکسی از ترانه ایرانی سیب شروع به کار کرد.

23 تیر 1401

اعلام برنامه های ایکوم برای هفته میراث فرهنگی

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، اعلام برنامه های ایکوم برای هفته میراث فرهنگی صورت پذیرفت.

15 تیر 1401

حضور 30 استان در جشنواره ملی فرهنگ اقوام لرستان

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، حضور 30 استان در جشنواره ملی فرهنگ اقوام لرستان صورت می گیرد.

9 تیر 1401

تشریح جزئیات همکاری صندوق نوآوری با شتابدهنده های دانش بنیان

در نشست صندوق نوآوری و شکوفایی با جمعی از مدیران عامل شتابدهنده های دانش بنیان، جزئیات همکاری این صندوق با شتابدهنده ها در سال جاری تشریح شد.

12 خرداد 1401

گلیم صوفی فهرج پس از 50 سال با حمایت بخش خصوصی احیا شد

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فهرج از احیای گلیم صوفی این شهرستان با حمایت اقتصادی خانه صنایع دستی غزاله اطلاع داد.

29 اردیبهشت 1401

معرفی هتل رکسوس باب البحر ، 5 ستاره

هتل رکسوس باب البحر (Rixos Bab Al Bahr ,Ultra All Inclusive)این هتل در فاصله 20 کیلومتری از منطقه راس الخیمه امارات و در ابتدای ساحل بی نظیر جزیره المرجان قرار گرفته است و دارای 650 اتاق و سوییت در 6 برج مجزا از هم می باشد که در سال 2013 به بهره برداری رسیده است که امکان استفاده...

20 اردیبهشت 1401

بازدید وزیر کشور از دستاوردهای سازمان مدیریت پسماند

خبرگزاری خبرنگاران-سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با برپایی غرفه ای متشکل از سازه هایی با قابلیت استفاده مجدد در سومین نمایشگاه بین المللی پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، ضمن بهره مندی از نظرات و ایده های استارت آپ ها، اطلاعات و آگاهی...

12 اردیبهشت 1401

رونمایی از 30 دستاورد درحوزه فناوری های شناختی

با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از 30 دستاورد ایران ساخت علوم و فناوری های شناختی در نمایشگاه دائمی محصولات دانش بنیان صادارتی ایران ساخت رونمایی شد.

12 اردیبهشت 1401

تصویب برنامه درسی کارشناسی ارشد فناوری آموزشی

خبرگزاری خبرنگاران-برنامه درسی کارشناسی ارشد فناوری آموزشی با گرایش آموزش افراد با احتیاج های ویژه نخستین بار در دانشگاه علامه طباطبایی (ره) تصویب شد.

27 فروردین 1401

راهنمای ویزا و سفارت چک

دریافت ویزای چکجمهوری چک، یکی از کشورهای اروپای مرکزی و اتحادیه اروپا است. بزرگ ترین شهر و مرکز این کشور، پراگ نام دارد. جمهوری چک در ابتدا جزئی از کشوری به نام چکسلواکی بوده ولی در سال 1933 در پی تقسیمات کشوری، کشور مستقل جمهوری چک پدید آمده است. جمعیت...

26 فروردین 1401

برترین زمان سفر به لیسبون؛ مرکز ساحلی و تپه ای پرتغال

لیسبون، کلان شهری با وسعت زیاد، شهری ساحلی و فوق العاده برای سفر است. برای پیدا کردن برترین زمان سفر به این شهر، احتیاج به جزئیات آب و هوایی و فصول سال، است.

2 اسفند 1400
تعداد: (80)