تور رم از 36 میلیون تا 4 میلیون و 990 هزار تومان

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، رم جز شهرهایی از جهان است که گردشگران آرزوی سفر به آن را دارند. این شهر بناهای تاریخی بسیاری را در خود جاد داده که می تواند اطلاعات توریست ها درباره اروپا را تکمیل کند.

تور رم از 36 میلیون تا 4 میلیون و 990 هزار تومان

باید بدانید در این سفر شما با تاریخ اروپا آشنا می شوید، در نتیجه زمان صرف شده برای بازدیدهای شما زیاد خواهد بود. یکی از مکان های بازدید شما شهر واتیکان است. از قلم نیاندازید سفر به این شهر با بازدید از واتیکان و شهر پاپ کامل می گردد. شما در این برنامه از St. Peters Basilica، کلیسای Sistine Chapel و بسیاری از موزه های دیگر بازدید خواهید کرد.

یکی دیگر از مقاصد گردشگری استیا آنتیکا یک منطقه باستانی بوده که ویرانه هایی از آن باقی مانده اما ساختار پیچیده ای دارد.

اگر به دنبال اضافه شدن چاشنی گشت و گذارهای تاریخی هستید بهتر است، سری به معبد پانتئون بزنید. بنایی که طراحی داخلی شگفت انگیزی دارد.

آمفی تئاتر کلسئوم از مشهورترین جاذبه های گردشگری را نباید در سفر به رم از دست داد. آمفی تئاتر کلسئوم حدود 2000 سال عمر دارد.

پله های اسپانیایی نیزیک راه پله بزرگ و بلند است که در سال 1720ساخته شده است. جالب است بدانید افرادی هم در این منطقه به تماشای رفت و آمد مردم می نشینند.

این سفر می تواند با بازدید از کاتاکومب هیجان انگیزتر گردد. درواقع رم دارای سه مجموعه کاتاکومب یا همان تونل هایی برای دفن مردگان است که مردم عادی می توانند از آن ها بازدید نمایند. تونل Praetextatus، تونل سان سباستین (San Sebastiano) و سان کالیستو (San Callisto) نام این سه تونل است. در هر سوی رم می توانید جاذبه های فراوانی از تاریخ را پیدا کنید در نتیجه شما سفری به تونل زمان خواهید داشت. در این سفر تست غذاهای معروف ایتالیا از جمله پیتزا را از قلم نیاندازید. اما نکته مهم آن است که برای این سفر باید چه هزینه ای صرف گردد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به تورهای رم و قیمت هایی که دارند:

منبع: همگردی

به "تور رم از 36 میلیون تا 4 میلیون و 990 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور رم از 36 میلیون تا 4 میلیون و 990 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید