فراوری آزمایشی آریسان 2 شروع شد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، گروه صنعتی ایران خودرو از سال 1395، وانت آریسان را به عنوان جایگزین وانت باردو (پیکان) به بازار عرضه می نماید. اکنون شواهد حاکی از آن است که این شرکت خودروسازی داخلی سعی دارد این خودرو را نسبت به نسل اولیه آن ارتقا دهد. مدیر پروژه فراوری وانت آریسان 2 در ایران خودرو خراسان، از شروع فراوری آزمایشی آریسان 2 به تعداد 30 دستگاه از هفته اول آبان ماه اطلاع داد.

فراوری آزمایشی آریسان 2 شروع شد

اصلی ترین ویژگی این خودرو که فعلاً با نام آریسان 2 شناخته می گردد، تجهیز به پیشرانۀ 1.8 لیتری XU7 پلاس است که نسخۀ ارتقایافته ای از همان پیشرانۀ پژو 405 GLX است. این پیشرانه اکنون حدود 103 اسب بخار قدرت و 157 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید؛ یعنی موتور آریسان 2 حدود 17 اسب بخار قدرت و 17 نیوتن متر گشتاور بیشتری نسبت به پیشرانه OHVG II کنونی که در اصل متعلق به پیکان است، خواهد داشت.

محمود شهابی مقدم گفت: جیگ ها، فیکسچرها و گان ها، انجام تست مخرب و غیرمخرب، میزان گیری دقیق سه بعدی و تطبیق ابعاد بدنه خودرو با نقشه اصلی در سالن بدنه سازی، آزمون رنگ پذیری خودرو و تنظیم ربات های پاشش برای رنگ آمیزی بدنه آریسان در سالن رنگ و درنهایت مونتاژپذیری قطعات و فراوری نهایی خودرو در سالن مونتاژ، از مهم ترین اقدامات مرحله فراوری آزمایشی در سالن های فراوریی شرکت ایران خودرو خراسان است.

وی اظهار کرد: در تمام مراحل فرآیند فراوری آزمایشی آریسان 2 ، علاوه بر برطرف ایرادات احتمالی و تنظیم پارامترهای تجهیزات خطوط فراوری، مسائل ارگونومی اپراتورها که از اهمیت به سزایی برخوردار است، موردتوجه قرار می گیرد و درصورت احتیاج، نسبت به اصلاح فرآیندهای فراوری اقدام لازم صورت می پذیرد.

مدیر واحد مهندسی شرکت ایران خودرو خراسان اضافه نمود: آخرین خودروهای فراوریی در این مرحله برای انجام آزمون های کیفی به مراجع ذی ربط تحویل و پس از اخذ مجوزهای لازم، فراوری انبوه آریسان 2 شروع می گردد.

آگهی های خرید و فروش وانت آریسان

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ ورزشی چلسی مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "فراوری آزمایشی آریسان 2 شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری آزمایشی آریسان 2 شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید