جو سالن برایم خیلی سنگین بود، مدالم را به شهید گیتی نما تقدیم می کنم.

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، نخستین بانوی مدال آور کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 اندونزی در رشته پومسه تکواندو معتقد است که جو سالن مسابقات در فینال برای او خیلی سنگین بود.

جو سالن برایم خیلی سنگین بود، مدالم را به شهید گیتی نما تقدیم می کنم.

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، نخستین بانوی مدال آور کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 اندونزی در رشته پومسه تکواندو معتقد است که جو سالن مسابقات در فینال برای او خیلی سنگین بود. مرجان سلحشوری بعد از کسب مدال نقره پومسه زنان، می گوید:سطح مسابقات خیلی بالا بود. چون تک حذفی بود همه مبارزه ها حکم فینال را داشت. کل سالن اندونزی را تشویق می کردند شرایط دشوار بود اما موضوع در تمرکز من تاثیری نداشت. خدارا شکر میکنم که این مدال را برای کاروان ایران به دست آوردم.

سلحشوری در مورد داوری تاکید می نماید:خب بازیکن اندونزی هم قدری در تعادل مشکل داشت و به نظرم امتیاز فرم اول حق من بود که بیشتر از حریف نمره بگیرم. امیدوارم بتوانم در مسابقات جهانی مدال خوشرنگ تری کسب کنم. حقیقتا یک مقدار بد شانس بودم که نقره گرفتم. پیش از این مسابقات من فقط فکر می کردم مدال را بگیرم. حالا هم این مدال را به شهید گیتی نما تقدیم می کنم. زمان اعزام دور مزار شهید گمنام در فدراسیون جمع شدیم و به هر کدام از ما یک پلاک دادند. روی پلاک من اسم شهید گیتی نما بود که بسیار روحیه بخش بود.

منبع: ایران ورزشی

به "جو سالن برایم خیلی سنگین بود، مدالم را به شهید گیتی نما تقدیم می کنم." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جو سالن برایم خیلی سنگین بود، مدالم را به شهید گیتی نما تقدیم می کنم."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید