زیباترین سواحل آسیا و لذت سفری راحت و دلنشین

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، در مقاله آرامترین سواحل آسیا آمده که آسیا قاره ای سراسر زیبایی است. می توانید بنابر تمایل به هر طبیعتی که دلخواه شما است در این قاره دست پیدا کنید. از منطقه ها کوهستانی گرفته تا بیابان های فوق العاده زیبا یا سواحل لوکس و شهرهای بندری متفاوت. کافی است برای تعطیلات آینده و تور مسافرتی بعدی خود آغاز به برنامه ریزی کنید. از آنجا که تعطیلات نوروز نزدیک است و بهار برترین فصل برای انواع تور مسافرتی نوروزی، می خواهیم به زیباترین سواحل آسیا در این فصل اشاره کنیم بنابراین با خبرنگاران همراه باشید در سفر به دیدنی ترین سواحل آسیا.

زیباترین سواحل آسیا و لذت سفری راحت و دلنشین

1) Similan Islands، تایلند

این مجمع الجزایر در بخش غربی مدار دریایی تایلند واقع شده و تحت نظارت و سرپرستی دولت تایلند است. می توانید در سواحل این جزایر از آبی شفاف و زلال برای شنا و آب تنی بهره مند شوید. از جهت دیگر محیط این مجمع الجزیره بسیار آرام و دنج است و تور مسافرتی سرشار از آرامشی را برای شما رقم خواهد زد. آب نواحی اطراف این جزایر آن چنان زلال است که می توانید به راحتی تا عمق 20 الی 30 متری دریا را مشاهده کنید. این جزایر چند گانه در بین زیباترین سواحل آسیا می توانند تور مسافرتی سرشار از لذت و آرامش را برای شما فراهم نمایند.

2) Pom Pom Island، مالزی

این جزیره رویایی در شرق مدار دریایی مالزی قرار گرفته است. این جزیره کوچک و دنج محیطی آرام را در اختیار گردشگران تورمسافرتی خود قرار می دهد. سواحل زیبا و خلوت، شن های سفید رنگ، آب زلال دریا همه و همه مجموعه ای از برترین ها را در بین دیدنی ترین سواحل آسیا در اختیار گردشگران تورمسافرتی قرار می دهند. می توانید در این جزیره از برترین غذاهای دریایی منطقه لذت ببرید و تورمسافرتی عالی را تجربه کنید.

3) Macleod Island، میانمار

اگر می خواهید یک تورمسافرتی آرام و سراسر آرامش را تجربه کنید این جزیره می تواند برترین انتخاب باشد. در این جزیره می توانید شاهد جذابیت ها و زیبایی های طبیعت باشید. این جزیره تنها یک سایت اقامتگاهی را در اختیار گردشگران تورمسافرتی قرار داده، به همین علت شاید بهتر باشد قبل از سفر نسبت به رزرو اتاق اقدام کنید. این جزیره به آن دسته گردشگران تورمسافرتی پیشنهاد می گردد که تنها در پی کسب آرامش از طبیعت هستند. می توانید از چشم انداز زیبای دریا، سواحل فوق العاده بکر و خلوت این جزیره با صرف کمترین هزینه در بین آرامترین سواحل آسیا بهره مند شوید.

4) Cat Ba Island

این جزیره فوق العاده در جنوب کشور ویتنام واقع شده و به عنوان یکی از شگفتی های طبیعت در یونسکو به ثبت رسیده است. این جزیره که پارک حفاظت شده ای به همین نام را در خود جای داده، مقصد بسیاری از طبیعت دوستان در قالب تور مسافرتی است. می توانید در طول سفر خود در شهر کات با اقامتی دلچسب داشته باشید. اگر کمی از شهر فاصله بگیرید می توانید سواحل فوق العاده زیبا و دیدنی جزیره را مشاهده کنید. در این سواحل امکانات بی نظیری در اختیار گردشگران تور مسافرتی قرار داده شد. از قایقرانی و ماهیگیری گرفته تا انواع تفریحات آبی را می توانید در طول تور یک روزه خود به سواحل این جزیره تجربه کنید.

منبع: همگردی

به "زیباترین سواحل آسیا و لذت سفری راحت و دلنشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین سواحل آسیا و لذت سفری راحت و دلنشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید