خبرنگاران برداشتن موانع مالی نیازمند هم افزایی در قوای سه گانه است

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، بوشهر- خبرنگاران- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پشتیبانی و برطرف موانع مالی تنها به گردن دولت نیست و نیازمند یک هم افزایی در قوای سه گانه است.

خبرنگاران برداشتن موانع مالی نیازمند هم افزایی در قوای سه گانه است

ابراهیم رضایی شامگاه دوشنبه در گفت وگو با وبلاگ ورزشی چلسی اضافه نمود: در این ارتباط مجلس وظیفه دارد با قانون گذاری به دولت در پشتیبانی و برطرف موانع فراوری کمک کند و قوه قضائیه و دیگر ساختارهای حاکمیتی نیز می توانند به دولت در این مساله کمک رسانند.

وی اعلام کرد: به عنوان نمایندگان مردم در قوه مقننه همه همت خود را در کمک به فراوری گذاشته و خواهیم گذاشت و هر جا که احتیاج به تصویب طرح یا لایحه ای در حمایت از فراوری باشد به طور قطع در اولویت قرار می گیرد.

رضایی افزود: اگر نتوانیم اقتصاد قوی و توانمندی داشته باشیم به طور قطع در حوزه های دیگر هم با چالش های اساسی روبرو می شویم به همین دلیل اقتصاد و فراوری بنیان قوی شدن هر کشور است.

نماینده دشتستان یادآورشد: علت اینکه رهبر معظم انقلاب در این سال ها بر اقتصاد و فراوری بسیار تاکید دارند، این است که محور توطئه های دشمن در این راستا قرار گرفته است و به نوعی اولین علت نام گذاری سال ها در حوزه اقتصاد و فراوری به خاطر وجود جنگ مالی از طرف دشمن است.

وی تاکید نمود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما توانایی های بالقوه ای برای ارتقا به یک اقتصاد فرامنطقه ای و جهانی داریم برهمین اساس اگر شعار سال جدی بگیریم از حوزه فراوری پشتیبانی و موانع برداشته گردد می توان به چشم انداز اقتصاد کشور نگاه خوش بینانه داشت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1400 را سال فراوری، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نام گذاری و تاکید نمودند: شعار انقلابی جهش فراوری سال جاری باید با حمایت همه جانبه و برطرف کامل موانع محقق گردد.

معظم له تاکید نمودند: تحقق جهش فراوری هم تأثیرات عمیق مالی در کشور از جمله در مساله ارزش پول ملی دارد و هم موجب اعتماد به نفس ملی، رضایتمندی عمومی و تضمین کننده امنیت ملی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برداشتن موانع مالی نیازمند هم افزایی در قوای سه گانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برداشتن موانع مالی نیازمند هم افزایی در قوای سه گانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید