خبر خوش برای PSG: نیمار به بازی یونایتد می رسد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، توماس توخل سرمربی PSG گفت نیمار ستاره برزیلی این تیم برای ملاقات روز سه شنبه مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان آماده خواهد بود.

خبر خوش برای PSG: نیمار به بازی یونایتد می رسد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی به نقل از ورزش 3، بعد از پیروزی 4-0 پاری سن ژرمن مقابل نیم در لیگ1 فرانسه، توماس توخل سرمربی PSG خیال هوادارانش را از بابت شرایط سلامت نیمار راحت کرد و گفت ستاره عظیم برزیلی تا روز سه شنبه برای ملاقات عظیم با منچستریونایتد در لیگ قهرمانان آماده خواهد شد.

در ملاقات دیروز PSG مقابل نیم که با پیروزی 4-0 پاریسی ها و با دو گل کیلیان امباپه به انتها رسید نیمار غایب بود. نیمار سه روز قبل از آن در ملاقات تیم ملی برزیل و پرو پیروز به هت تریک شده بود اما به دلیل ضربه ای که با پایش وارد شده بود PSG ترجیح داد در این بازی به او استراحت بدهد.

توخل اما در انتها بازی گفت: نیمار هیچ مسئله ای ندارد. من هم با نیمار و هم با کیلیان صحبت کردم. ما صحبت خیلی صریح و صادقانه ای با هم داشتیم و در نهایت تصمیم گرفت امروز به نیمار استراحت بدهم. ولی نیمار از فردا با ما خواهد بود. او تمرین خواهد نمود و برای بازی مقابل منچستریونایتد آماده خواهد شد. نیمار بدون شک در آن بازی در زمین خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین

به "خبر خوش برای PSG: نیمار به بازی یونایتد می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای PSG: نیمار به بازی یونایتد می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید