درمان ایرانی مخصوص دو بازیکن بیمار فرانسه؛ برایشان چای زنجبیل درست کردم! ، هر کاری می کنیم توپ به مسی نرسد!

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، عثمان دمبله، وینگر تیم ملی فرانسه می گوید از ویروسی که در اردوی تیم شان شایع شده ترسی ندارند.

درمان ایرانی مخصوص دو بازیکن بیمار فرانسه؛ برایشان چای زنجبیل درست کردم! ، هر کاری می کنیم توپ به مسی نرسد!

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، فرانسه، فردا در دیداری که در استادیوم لوسیل برگزار می گردد در فینال جام جهانی به مصاف آرژانتین خواهد رفت. دمبله در مصاحبه ای که با روزنامه فرانسوی اکیپ داشت درباره ویروسی که به اردوی تیم شان حمله نموده، گفت: ما از آن ترسی نداریم. دایوت اوپامکانو و آدرین رابیو از آن رنج بردند و من برای آنها چای با زنجبیل درست کردم! (با خنده). امیدوارم همه چیز خوب باشد و همه حضور داشته باشند، ما نگران نیستیم، فقط اقدامات احتیاطی را انجام می دهیم.

دمبله در خصوص عملکرد خود در جام جهانی گفت: فکر می کنم می توانم به خصوص در قسمت تهاجمی بهتر عمل کنم و معین نماینده باشم. گاهی اوقات تیم مهم تر است و نباید به آمار فکر کرد اما امیدوارم در فینال گل بزنم.

او ادامه داد: قبل از آغاز مسابقات گفتم که می خواهیم قهرمان شویم و البته الان نسبت به سال 2018 اوضاع فرق نموده است. از حضور در زمین و یاری به ژول کنده و آنتوان گریزمان احساس خوشحالی می کنم؛ وقتی بازیکنی توپ را مهار می نماید یا توپ را پس می گیرد، یکدیگر را تشویق می کنیم. من اهمیت خود را در تیم احساس می کنم.

ستاره بارسلونا به رابطه خود با لیونل مسی اشاره نمود و گفت: 4 سال را در بارسلونا با او گذراندم. او بازیکنی استثنایی است که باعث شد در کنار اینیستا، بارسلونا را دوست داشته باشم. خوشحالم که مقابل او بازی می کنم. او آرام است و به جوانان یاری می نماید.

وی در خصوص مسی اضافه نمود: زمانی که در سن 20 سالگی به بارسلونا رسیدم، او همواره به من یاد داد که آرام باشم و زمانی برای دریبل زدن و زمان خاصی برای پاس دادن وجود دارد. ما هر کاری انجام خواهیم داد تا او زیاد توپ را لمس نکند. ما برای کشور و تیم خود می جنگیم و می خواهیم جام جهانی را ببریم. با کارنامه عالی مسی، بردن جام برای او خوب است، اما ما هم می خواهیم برای دومین دوره متوالی قهرمان شویم.

دمبله در خصوص رفتار بازیکنان آرژانتین و گرفتن تقریبا یک ضربه پنالتی در هر بازی گفت: اگر ضربه پنالتی باشد داور تصمیم می گیرد؛ مدافعان ما بلدند چطور در محوطه جریمه آنها را مهار نمایند و من هم این کار را انجام می دهم. فکر نکنید که بازیکنان آرژانتین بد هستند، در فوتبال باید تهاجمی بود.

  • آمارهای درخشان امباپه که می تواند مسی را بازنده فینال کند

منبع: ورزش سه

منبع: همشهری آنلاین

به "درمان ایرانی مخصوص دو بازیکن بیمار فرانسه؛ برایشان چای زنجبیل درست کردم! ، هر کاری می کنیم توپ به مسی نرسد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمان ایرانی مخصوص دو بازیکن بیمار فرانسه؛ برایشان چای زنجبیل درست کردم! ، هر کاری می کنیم توپ به مسی نرسد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید