سلامتی و پزشکی

60 ترفند فوق العاده در عکاسی که جای دیگری نشنیده اید (قسمت هفتم)

تا چندی پیش برای فراگیری تکنیک های عکاسی باید سال ها جور استاد می کشیدیم و به هر دری می زدیم تا به کتابی دست یابیم و هنر عکاسی خود را ارتقاء دهیم. پس از آن تازه اول داستان یادگیری فوت و فن های ریز و به قولی فوت کوزه گری آغاز می شد که فراگیری آن مستلزم صرف...

20 فروردین 1403

برترین سریال های چینی عاشقانه که باید دیدن کنید

سریال های عاشقانه چینی همواره گزینه مناسبی برای وقت گذرانی هستند. چه روحیه بد داشته باشید، چه خوب، چه پرانرژی یا خسته باشید، باز هم این آثار می توانند لبخند روی لب های شما بنشانند.

29 بهمن 1402

خامه ترش چیست و چه کاربردی دارد؟ ، آنچه باید بدانید

خامه ترش یکی از انواع مواد لبنی است که با تخمیر شیر گاو به دست می آید. این خوراکی غلیظ، منحصر به فرد و ترش مزه را یا معمولا به عنوان تاپینگ برای تاکو و پوره سیب زمینی استفاده می نمایند و یا آن را درون انواع خورش، نان و سس می ریزند. در این بین، بسیاری از مردم...

27 تیر 1402

فرماندار خوی:زلزله خوی 30 مصدوم داشت

فرماندار خوی گفت: به علت ترس و وحشت زمان زلزله در موقع فرار 30 نفر مصدوم شدند که بجز یک نفر که دچار دررفتگی دست شده بود همه در ساعات اولیه به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

29 خرداد 1402

تصاویر هوش مصنوعی از خانه ها در سال 2050

هوش مصنوعی با توجه به توسعه فناوری های گوناگون، پیش بینی هایی را در خصوص شکل خانه ها در سال 2050 داشته و تصاویر خیره کننده ای را ارائه داده است.

11 خرداد 1402

سهم دختر از حقوق پدر فوت شده طبق قانون تازه

از جمله افرادی که این امکان را داشته که از حقوق بازنشستگی متوفی برخوردار شوند، فرزند دختر او بوده که با توجه به شرایط مذکور در قانون نو مستمری بگیران، سهمی از حقوق بازنشسته خواهد داشت.

28 اردیبهشت 1402

راهی مطمئن برای یاری به درمان پارکینسون

مهمترین علامت این بیماری کُندی است که در واقع حرکات بیمار کند و با سرعت و دامنه پایین صورت گرفته و حتی گاهی این کندی به جریان فکری نیز توسعه می یابد. لرزش و سفتی عضلات از علائم دیگر این بیماری است، اما هر لرزشی ناشی از این بیماری محسوب نمی گردد، چرا که...

23 فروردین 1402

بیل گیتس: هوش مصنوعی شاید یک روز ما را به عنوان تهدید ببیند

درحالی که بحث های مربوط به هوش مصنوعی امروزه بیشتر بر تهدیدات احتمالی این فناوری برای آینده شغلی انسان ها متمرکز است، بیل گیتس، بنیان گذار مایکروسافت و سرمایه دار بزرگ عرصه فناوری، می گوید این امکان وجود دارد که هوش مصنوعی روزی ما انسان ها را به عنوان...

7 فروردین 1402

برترین زمان مصرف قهوه ؛ 4 نکته مهم در نوشیدن قهوه ، روش مناسب درست کردن قهوه را بشناسید

قهوه نوشیدنی محبوب بسیاری از مردم دنیا است. برای آنها گذراندن روزی که در آن قهوه وجود نداشته باشد نه تنها بی معنی بلکه می تواند عذاب آور باشد. اما برای اینکه قهوه برایمان مفیدتر باشد باید به 4 نکته مهم توجه کنیم.

27 اسفند 1401

تایید یک داروی تازه به شکل اسپری برای درمان سردرد میگرنی

سازمان غذا و داروی آمریکا یک اسپری تازه استنشاقی از راه بینی را به عنوان درمانی سریع برای سردرد میگرنی در بزرگسالان تایید نموده است.

20 اسفند 1401

فال روزانه دوشنبه 15 اسفند 1401؛ مراقب سطح اضطراب و استرس تان باشید!

افکار دور و دراز شما متعادل خواهند شد و پیش از دنبال کردن هر خواب و خیالی، عاقلانه به آن می اندیشید.

15 اسفند 1401

رهن یک میلیارد تومانی در پرستار

آنالیز های محله ای برای اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده پرستار نشان می دهد که حداقل 1 میلیون با رهن 200 میلیون تومان باید پرداخت گردد.

30 بهمن 1401

با 5 کاربرد متفاوت جوش شیرین آشنا شوید!

تسکین درد، محافظت از دندان ها فقط گوشه ای از کاربردهای جالب جوش شیرین است.

17 بهمن 1401

6 مرحله آموزش یاری های اولیه در حوادث خانه تکانی منزل

آموزش یاری های اولیه در حوادث خانه تکانی یکی از مهارت های لازم است که می تواند از بروز مسائل بزرگ تر و حتی به خطر افتادن جان یکی از اعضای خانواده جلوگیری کند. آشنایی با مهارت یاری های اولیه به شما یاری می نماید تا هر چه سریع تر جلوی حوادث را بگیرید و مشکل...

14 بهمن 1401

اگر احساس خستگی می کنید دچار کمبود این ماده غذایی هستید

خستگی به وسیله پزشکان یکی از شایع ترین شکایات در نتیجه ابتلا به بسیاری از بیماری ها محسوب می گردد اما خستگی می تواند بعلاوه به علت شیوع کمبود آهن در بسیاری از افراد باشد.

11 بهمن 1401

درمان ایرانی مخصوص دو بازیکن بیمار فرانسه؛ برایشان چای زنجبیل درست کردم! ، هر کاری می کنیم توپ به مسی نرسد!

عثمان دمبله، وینگر تیم ملی فرانسه می گوید از ویروسی که در اردوی تیم شان شایع شده ترسی ندارند.

9 بهمن 1401

آسیب تحریم ها بر بیماران ایرانی

تحریم ها باعث آسیب تماشا بیماران ایرانی می گردد و جامعه بین الملل باید آمریکا را برای این کار بازخواست کند.

1 بهمن 1401

Loona؛ رباتی که حیوان خانگی می گردد!

رباتی که با نام Loona معرفی شده، درواقع شبیه به یک حیوان خانگی است که می تواند با حسگر های مختلف خود همراه خوبی برای شما باشد.

23 دی 1401

اگر هوس پنیر می کنید، بدن شما این مشکل را دارد

هوس کردن غیر عادی در مورد هر جور مزه و غذایی نشانه ای از طرف بدن است که به شما می گوید فعالیت بدن در جایی لنگ می زند. اگر هوس پنیر می کنید، ادامه این مطلب را بخوانید.

11 آذر 1401

بازگشت بنزما به جام جهانی

کریم بنزما عملا از مصدومیت بهبود یافته است و شایعات می گویند که او می تواند به جام جهانی 2022 قطر بازگردد.

8 آذر 1401
تعداد: (336)