روانشناسی

60 ترفند فوق العاده در عکاسی که جای دیگری نشنیده اید (قسمت هفتم)

تا چندی پیش برای فراگیری تکنیک های عکاسی باید سال ها جور استاد می کشیدیم و به هر دری می زدیم تا به کتابی دست یابیم و هنر عکاسی خود را ارتقاء دهیم. پس از آن تازه اول داستان یادگیری فوت و فن های ریز و به قولی فوت کوزه گری آغاز می شد که فراگیری آن مستلزم صرف...

20 فروردین 1403

برترین سریال های چینی عاشقانه که باید دیدن کنید

سریال های عاشقانه چینی همواره گزینه مناسبی برای وقت گذرانی هستند. چه روحیه بد داشته باشید، چه خوب، چه پرانرژی یا خسته باشید، باز هم این آثار می توانند لبخند روی لب های شما بنشانند.

29 بهمن 1402

تصاویر هوش مصنوعی از خانه ها در سال 2050

هوش مصنوعی با توجه به توسعه فناوری های گوناگون، پیش بینی هایی را در خصوص شکل خانه ها در سال 2050 داشته و تصاویر خیره کننده ای را ارائه داده است.

11 خرداد 1402

راهی مطمئن برای یاری به درمان پارکینسون

مهمترین علامت این بیماری کُندی است که در واقع حرکات بیمار کند و با سرعت و دامنه پایین صورت گرفته و حتی گاهی این کندی به جریان فکری نیز توسعه می یابد. لرزش و سفتی عضلات از علائم دیگر این بیماری است، اما هر لرزشی ناشی از این بیماری محسوب نمی گردد، چرا که...

23 فروردین 1402

برترین زمان مصرف قهوه ؛ 4 نکته مهم در نوشیدن قهوه ، روش مناسب درست کردن قهوه را بشناسید

قهوه نوشیدنی محبوب بسیاری از مردم دنیا است. برای آنها گذراندن روزی که در آن قهوه وجود نداشته باشد نه تنها بی معنی بلکه می تواند عذاب آور باشد. اما برای اینکه قهوه برایمان مفیدتر باشد باید به 4 نکته مهم توجه کنیم.

27 اسفند 1401

فال روزانه دوشنبه 15 اسفند 1401؛ مراقب سطح اضطراب و استرس تان باشید!

افکار دور و دراز شما متعادل خواهند شد و پیش از دنبال کردن هر خواب و خیالی، عاقلانه به آن می اندیشید.

15 اسفند 1401

Loona؛ رباتی که حیوان خانگی می گردد!

رباتی که با نام Loona معرفی شده، درواقع شبیه به یک حیوان خانگی است که می تواند با حسگر های مختلف خود همراه خوبی برای شما باشد.

23 دی 1401

اگر هوس پنیر می کنید، بدن شما این مشکل را دارد

هوس کردن غیر عادی در مورد هر جور مزه و غذایی نشانه ای از طرف بدن است که به شما می گوید فعالیت بدن در جایی لنگ می زند. اگر هوس پنیر می کنید، ادامه این مطلب را بخوانید.

11 آذر 1401

نگاه جالب سرمربی انگلیس به دشمن دیرینه؛ هرچه آلمانی تر، بهتر!

خبرنگاران - گرت ساوتگیت مربی انگلیس عقیده دارد که: هر چه آلمانی تر، بهتر.

30 آبان 1401

خودروی انتقامجو 20 میلیاردی رضوانی ونجس چه ویژگی هایی دارد؟

طی روز های اخیر خودروی انتقامجو و عجیب رضوانی ونجس رونمایی شد و کارشناسان معتقد بودند که کمپانی سازنده این خودرو از کادیلاک اسکالید الهام پذیرفته است.

26 مهر 1401

نقشه ویرانی مرکز؛ تهران به کجا می رود؟

انتشار جزئیات مبهم و کلی از تفاهم نامه های شهرداری تهران با نهاد های مختلف در حوزه شهرسازی نگرانی هایی جدی را ایجاد نموده است. یک روز وزیر علوم اعلام می نماید که می تواند با یاری شهرداری تهران املاک دانشگاه را تغییر کاربری داده و روز دیگر محمد مقیمی،...

29 شهریور 1401

برترین هتل های زیر دریا

همه افراد، اتاق هایی با مناظری زیبا را دوست دارند و مطمئنا، هتل های زیر دریا، برای دوست داران طبیعت بسیار اهمیت دارد. شما در هتل های زیر دریا، به راحتی می توانید زندگی زیر دریا را تجربه کنید.

22 مرداد 1401

13 مکانی که می توانید آبی ترین آب های جهان را در آنجا ببینید!

دوربین تان را فرامئش نکنید! این آب ها را در هیچ کجای دیگر نمی توانید پیدا کنید!

20 مرداد 1401

چرا بدن ما به روغن ماهی نیاز دارد؟

انواع مختلفی از مکمل های غذایی در بازار وجود دارند که می توانند مزایای بسیاری داشته باشند. روغن ماهی یکی از این مکمل ها است که تقریباً برای همه افراد مفید است.

17 مرداد 1401

جزئیات طراحی و اجرای یک نمونه دکوراسیون داروخانه مدرن شهرآرا

در هرکجایی که زندگی می کنید حداقل یکبار وارد داروخانه شده اید و از خدمات یا محصولات داروخانه استفاده نموده اید. داروخانه از دیرباز وجود داشته اما اینکه در هر شهری مردم کدام داروخانه را بیشتر برای خرید و خدمات ترجیح میدهند مسئله خیلی مهمیست که البته چندین...

9 مرداد 1401

برطرف خستگی با مصرف این خوراکی های انرژی زا

تهران (پانا) - در این مطلب وب گردی بعضی از خوراکی های پرانرژی موثر برای انرژی بخشیدن به رژیم غذایی معرفی شده است.

1 تیر 1401

شب سرد و موج انفجار

خبرنگاران(ایبنا) - مرتضی میرحسینی: هوا رو به تاریکی می رفت که به مسجد جامع رسید. همین که قدم به داخل مسجد گذاشت با صحنه ای عجیب روبرو شد. سربازی بلندقامت را می دید که دراز به دراز جلوی شبستان مسجد روی زمین خوابیده بود. صحنه را چنین توصیف می کند که هیچی زیر...

26 خرداد 1401

نکونام: اشتباه کردیم و جریمه شدیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد می گوید کم تجربگی شاگردانش منجر به این شد که نتوانند الاهلی را شکست دهند.

11 خرداد 1401

واکنش های مغز در هنگام تغییر نظر از زبان محققان ایرانی دانشگاه آکسفورد و مونیخ

دکتر بهادر بهرامی از دانشگاه مونیخ و علی محمودی از دانشگاه آکسفورد نشان دادند وقتی تحت تأثیر دیگران قرار می گیریم، چه اتفاقی در مغز می افتد.

28 اردیبهشت 1401

روایت داده ها از کتاب و کتابخوانی در ایران؛ عملکرد خبرنگاران در تأمین کتاب برای مردم ایران چگونه است؟

به نقل از ماهنامه اندیشه پویا شماره 77؛ جست وجوی کتاب، رتبه دهم جست وجو در پلتفرم خبرنگاران را به خود اختصاص داده و همین جایگاه نسبتا بالا در جدول جست وجوی کالا بهانه ای شده برای انتشار اولین گزارش کتاب در خبرنگاران؛ گزارشی که داده های آن را تحلیل رفتارِ...

13 اردیبهشت 1401
تعداد: (60)