خرید 7.5 میلیون یورویی گالاتاسرای در مسکو

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، تیم گالاتاسرای ترکیه برای خرید بازیکن کلیدی تیم اسپارتاک مسکو پیشنهاد 7.5 میلیون یورویی ارائه نموده است.

خرید 7.5 میلیون یورویی گالاتاسرای در مسکو

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی و به نقل از سایت اسپورتس روسیه، تیم گالاتاسرای ترکیه برای انتقال ژوزه لوئیس مندس، مهاجم 28 ساله و فوگویی پیشنهاد 7.5 میلیون یورویی به تیم اسپارتاک مسکو ارائه داده است.

در ادامه این خبر آمده است: فاتح تریم، سرمربی تیم گالاتاسرای ترکیه علاقه مند به در اختیار دریافت مهاجم اسپارتاک مسکو در نقل وانتقال های زمستانی اروپا است و مدیران این تیم در کوشش هستند تا ظرف چند روز آینده ژوزه لوئیس مندس را جذب نمایند.

ژوزه لوئیس مندس در سال 2015 میلادی از تیم براگای پرتغال به تیم اسپارتاک مسکو در لیگ برتر روسیه پیوست. این مهاجم 28 ساله در مجموع 97 بازی با پیراهن تیم روسی 32 گل به ثمر رساند. قرارداد مندس سال 2021 میلادی با تیم اسپارتاک مسکو سرانجام خواهد یافت و قیمت فروش او در سایت بین المللی ترانسفر مارکت 7 میلیون یورو اعلام شده است.

پیش از این رسانه های ورزشی اروپا اعلام نموده بودند که تیم های فنرباغچه ترکیه و لیدز یونایتد انگلیس خواستار جذب ژوزه لوئیس مندس هستند. تیم اسپارتاک مسکو نیز هفته گذشته بیان کرد پیشنهادهای رسیده برای انتقال مهاجم فوگویی خود را مورد آنالیز قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خرید 7.5 میلیون یورویی گالاتاسرای در مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید 7.5 میلیون یورویی گالاتاسرای در مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید