دعوت نوا اسکوشیا از نجاران حاضر در صف اکسپرس انتری

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، نوا اسکوشیا طی ماه جاری یعنی سپتامبر دو پذیرش به وسیله جهت مهاجرتی اولویت های بازار کار برگزار نموده است؛ در دومین پذیرش که به تاریخ 20 سپتامبر برگزار گردید نجارانی که در انتظار اکسپرس انتری پروفایل داشتند را هدف گرفته و برای آنها دعوتنامه جهت تقاضا برای انتخاب استانی به منظور اقامت دائم صادر نموده است.

دعوت نوا اسکوشیا از نجاران حاضر در صف اکسپرس انتری

لازم به ذکر است راستا مهاجرتی اولویت های بازار کار یا Labour Market Priorities Stream به برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا اجازه می دهد در صف انتظار اکسپرس انتری در پی متقاضیانی بگردد که در مشاغلی که در نوا اسکوشیا با کمبود نیروی کار بومی روبرو هستند سابقه کار دارند.

متقاضیان منتخب می بایست از طرف کارفرمای خود توصیه نامه یا ارجاع نامه ارائه نمایند تا نشان دهند دو سال یا بیشتر سابقه کار در شغلی نظیر نجاری دارند. نجاران خوداشتغال که فاقد کارفرما هستند هم واجد شرایط اند و می بایست از شخص ثالثی نظیر مشتریان مدارکی ارائه نمایند دال بر ارائه خدمات به مشتریان و رسید دستمزدهای دریافتی.

علاوه بر این، متقاضیان منتخب در تمام مهارت های چهارگانه زبان های انگلیسی یا فرانسه باید حد اقل نمره ای معادل CLB 5 داشته باشند که در امتحان آیلتس نمره ای حدود 5 در تمام مهارت های چهارگانه است. بعلاوه، می بایست دارای منابع اقتصادی کافی برای پوشش هزینه های مهاجرت، سفر و اسکان خود و خانواده شان در نوا اسکوشیا باشند.

راستا مهاجرتی اولویت های بازار کار در آگوست 2018 رونمایی شد و از آن تاریخ تا کنون از مربیان نونهالان، حسابداران و حسابرسان و متقاضیان اکسپرس انتری فرانسه زبان دعوت نموده است. این بار نوبت به نجاران رسید. متقاضیانی که در پذیرش 20 سپتامبر انتخاب شده اند 30 روز زمان دارند درخواست انتخاب شدن از طرف استان نوا اسکوشیا را ارائه نمایند.

منتخبینی که پیروز به انتخاب شدن از طرف استان شوند در سیستم جامع رتبه بندی 600 امتیاز اضافه کسب می نمایند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها دعوتنامه صادر خواهد شد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال

به "دعوت نوا اسکوشیا از نجاران حاضر در صف اکسپرس انتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت نوا اسکوشیا از نجاران حاضر در صف اکسپرس انتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید