راز شگفت انگیز عروسک ترسناک اوکیک

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، داستان امروز درباره عروسک ژاپنی است که موهایش هر روز از روز قبل بلندتر میگردد و همین موضوع باعث شده تا این عروسک کمی ترسناک جلوه داده گردد.

راز شگفت انگیز عروسک ترسناک اوکیک

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، قبلا هم درباره عروسک های تسخیر شده توسط شیاطین و ارواح خبیث صحبت کردیم که عروسک شیطانی آنابل یکی از آنهاست. این عروسک ها و اشیاء برای اینکه در دسترس مردم نباشند، در موزه های اختصاصی و شاید هم محرمانه توسط افرادی که در حوزه عالم ارواح تخصص دارند نگه داری می گردد. اشخاصی مثل اد و لورن وارن.

داستان امروز درباره عروسکی ژاپنی است که موهایش هر روز از روز قبل بلندتر میگردد و همین موضوع باعث شده تا این عروسک کمی ترسناک تر از بقیه جلوه داده گردد. اسم این عروسک ترسناک و شیطانی اوکیکو است که امروزه خیلی ها برای دیدن این عروسک از محل دیدن آن دیدار می نمایند.

داستان عروسک شیطانی اوکیکو از کجا آغاز شد؟

اوکیکو یک عروسک سنتی ژاپنی است که در سال 1918 توسط یک پسر 17 ساله خریداری شد و قصد این پسر بچه از خرید این عروسک هم هدیه دادن آن به خواهر 3 ساله اش بود. این دختر 3 ساله هم دلبسته این عروسک شد. این دختر آنقدر عاشق این عروسک شیطانی شده بود که اسم خودش یعنی اوکیکو را بر روی این عروسک گذاشت.

این عروسک تبدیل شده بود به یکی از بهترین دوستان این دختر و هر جایی که می رفت، این عروسک همواره در آغوش او بود و حتی شب ها هم بدون عروسک اوکیکو نمی خوابید. مدتی نگذشت دختر بچه 3 ساله به سرماخوردگی بدی دچار شد و به دلیل تب زیاد، جانش را از دست داد و همینجا نقطه آغاز داستان های عرسک اوکیکو بود.

این داستان ها دهن به دهن چرخیدند و باعث شدند که این عروسک به لیست ترسناک ترین عروسک های جهان تبدیل گردد. اول قرار بود تا خانواده این دختر، عروسک را همراه جنازه دفن نمایند، اما بنا به دلایلی نامعلوم این اتفاق نیفتاد.

از آنجایی که این دختر علاقه بسیار زیادی به این عروسک داشت، خانواده این دختر تصمیم دریافتد تا این عروسک را در یک جایی نگهداری نمایند و هر وقت که این عروسک اوکیکو را دیدند برای اوکیکو دعا نمایند.

مثل بقیه عروسک های شیطانی، این عروسک هم بعد از مدتی که در این خانه بود، باعث رخ دادن اتفاقات عجیبی شد. حالا این اتفاق ترسناک چه بود؟

مو های این عروسک رشد می کرد. همانطور که در تصویر بالا می بینید، مو های این عروسک قبلا تا زیر چانه هایش بوده (عکس سمت چپ)؛ ولی بعد از مرگ اوکیکو، موهایش رشد نموده و حتی به زیر شانه هایش آمده. خانواده اوکیکو هم پس از دیدن این اتفاق متوجه شدند که این عروسک توسط روح دخترشان تسخیر شده است.

در سال 1938 خانواده اوکیکو تصمیم به ترک جزیره هوکایدو برای همواره کردند؛ ولی قصد نداشتند که عروسک شیطانی اوکیکو را با خودشان ببرند. دلیل این کار معین نیست؛ شاید میخواستند که این عروسک را از قبر اوکیکو دور ننمایند.

خانواده اوکیکو درباره اسرار عروسک اوکیکو با تالار مونانجی صحبت کردند و از آن ها درخواست کردند که این عروسک در نزد آن ها بماند. از آن موقع تا الان، عروسک ترسناک اوکیکو هنوز از این تالار خارج نشده و خیلی از مردم هر ساله به سراغ این تالار می فرایند تا عروسک شیطانی اوکیکو را از نزدیک ببینند.

اگر دقت نموده باشید عکس های کمی از این عروسک در اینترنت موجود است و آن هم به این دلیل است که عکس دریافت از عروسک اوکیکو ممنوع است. بیشتر عکس های موجود هم عکس های قدیمی هستند.

جالب است بدانید که آزمایشاتی هم بر روی این عروسک صورت گرفته که نتایج شگفت انگیزی را به دنبال داشته. نتایج آزمایش بر روی مو های عرسک نشان داد که مو های این عروسک، واقعی است و حتی گفته می گردد که اگر به دهان عروسک اوکیکو دقت کنید، متوجه دندان های او هم میشوید.

البته ژاپنی ها درباره این عروسک داستان هایی ساختند که اقتباسی از داستان واقعی آن است که البته داستان را برای خواننده هیجان انگیزتر نموده اند. مثلا در داستان، عروسک شیطانی اوکیکو ناله میکند، گاهی میخندد و گاهی هم اشک می ریزد و حرکت هم میکند.

منبع: جام جم آنلاین

به "راز شگفت انگیز عروسک ترسناک اوکیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز شگفت انگیز عروسک ترسناک اوکیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید