رضاوند: کنار پرسپولیس, سپاهان و تراکتورسازی مدعی قهرمانی هستیم، مصدومیتم کهنه نیست

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: با وجود تیم های پرسپولیس, تراکتورسازی و سپاهان نمی توانیم قهرمان را پیش بینی کنیم اما استقلال همواره مدعی بوده و سال جاری هم همین طور است.

رضاوند: کنار پرسپولیس, سپاهان و تراکتورسازی مدعی قهرمانی هستیم، مصدومیتم کهنه نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ ورزشی چلسی, آرش رضاوند بعد از ثبت قراردادش با باشگاه استقلال در هیئت فوتبال استان تهران, گفت: خدا را شکر می کنم که سال جاری می توانم در تیم پرهوادار استقلال بوده و سال خوبی را با این تیم داشته باشم. در استقلال همه چیز خوب است, فکر می کنم ما جزو اولین تیم هایی هستیم که تمرینات مان را شروع نموده ایم و می خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی درباره اینکه استقلال چند سال است که قهرمان نشده و آیا با تغییرات و جوانگرایی تیم, آبی ها می توانند در فصل پیش ِرو به این عنوان دست پیدا نمایند, توضیح داد: در این باره باید کادر فنی جواب بدهد اما به نظر من مقداری به زمان نیاز داریم, چون بازیکنان زیادی از جمع ما جدا شده اند و تیم تغییرات زیادی داشته است با این حال اما ما مربی بزرگی داریم و می توانیم در این فصل پیروز باشیم. با وجود تیم های پرسپولیس, تراکتورسازی و سپاهان نمی توانیم قهرمان را پیش بینی کنیم اما استقلال همواره مدعی بوده و سال جاری هم همین طور است.

وی درباره وضعیت مصدومیتش و این که گفته می شد او دارای آسیب دیدگی کهنه است, گفت: چنین چیزی نیست و من از فردای روزی که مصدوم شدم زیر نظر کادر فنی تمرین کردم و مشکل خاصی نبود.

بازیکن جدید استقلال درباره اینکه قرار است در چه پستی برای این تیم به میدان برود, گفت: تا الآن یک بازی محبت آمیز انجام داده ام و هنوز کاملاً چیزی معین نیست اما تاکنون برای بازی در پست پشت مهاجم و هافبک دفاعی با من صحبت هایی شده است.

رضاوند درباره اینکه گفته می گردد باشگاه استقلال هنوز مجوز لازم برای ثبت قرارداد بازیکنانش را اخذ ننموده است, بیان کرد: من نمی توانم در این باره پاسخگو باشم و بهتر است آقای زرینچه در این باره شرح بدهد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رضاوند: کنار پرسپولیس, سپاهان و تراکتورسازی مدعی قهرمانی هستیم، مصدومیتم کهنه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضاوند: کنار پرسپولیس, سپاهان و تراکتورسازی مدعی قهرمانی هستیم، مصدومیتم کهنه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید