شفاف سازی مربی سابق استقلال، 8-7 سال لباس تمرین تیم ملی را فراوری می کردم

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، در زمان ریاست کفاشیان بر فدراسیون فوتبال بدون اینکه آل اشپورت اطلاع داشته باشد بخشی از لباس های تمرینی تیم ملی توسط یک فراوریی داخلی فراوری می شد که مسوولش فرد آشنایی است.

شفاف سازی مربی سابق استقلال، 8-7 سال لباس تمرین تیم ملی را فراوری می کردم

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی ،هر چند قرارداد همکاری دوباره برند آل اشپورت و فدراسیون فوتبال روی هواست اما یکی از شرایطی که منجر به قبول پیشنهاد این برند از سوی فدراسیون فوتبال گردیده، فراوری محصولات در ایران است؛ اتفاقی که در گذشته هم به صورت پنهانی اتفاق افتاده و بر خلاف تصور عموم، مربی سابق استقلال مدعی است به مدت چندین سال پوشاک مورد احتیاج تیم ملی در تهران فراوری گردیده است.

بهتاش فریبا بازیکن و مربی سابق استقلال که سال هاست در زمینه فراوری پوشاک ورزشی فعالیت می نماید و به گفته خودش به مدت 10 سال پوشاک تیم ملی فوتبال ایران را با عنوان برندهای مختلف فراوری نموده درباره تامین البسته تیم ملی قبل از جام جهانی 2014 می گوید:آن زمان فدراسیون فوتبال از من خواست که البسه تمرینی تیم ملی را تامین کنم و ما هم با بهترین کیفیت این کار را انجام دادیم.حدود 7-8 سال لباس های فدراسیون فوتبال در فراوریی ما تامین می شد.البته الان چیزی از من خواسته نگردیده است.از وقتی که مدیریت فدراسیون فوتبال عوض شد و آقای ساکت مسوولیت ها را بر عهده گرفته ماهیچ کاری با فدراسیون فوتبال انجام نداده ایم.

فریبا می گوید بهتر است تیم ملی از البسه داخلی استفاده کند: من با جرأت می گویم کیفیت فراوریات داخلی با فراوریات شرکت هایی مانند آل اشپورت و بعضا آدیداس و نایکی برابری می نماید چرا که پارچه مورد استفاده مشابه است.ما هم از پارچه High flament استفاده می کنیم. این پارچه در داخل ایران فراوری می گردد اما فدراسیون رغبتی به استفاده از پوشاک داخلی ندارد.

3-220

منبع: ایران ورزشی

به "شفاف سازی مربی سابق استقلال، 8-7 سال لباس تمرین تیم ملی را فراوری می کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفاف سازی مربی سابق استقلال، 8-7 سال لباس تمرین تیم ملی را فراوری می کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید