ظرفیت ایجاد 5 کارخانه نوآوری در تهران، افزایش شعب پارک پردیس

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، مهدی عظیمیان در مصاحبه با خبرنگار مهر اظهار کرد: این کارخانه نوآوری آزادی شعبه اول پارک فناوری پردیس به شمار می رود که سال گذشته با حضور رئیس جمهور افتتاح رسمی شد و اکنون تعداد زیادی از استارت آپها در آن مشغول فعالیت هستند.

ظرفیت ایجاد 5 کارخانه نوآوری در تهران، افزایش شعب پارک پردیس

به گفته مدیر کل توسعه شعب و پردیس های پارک فناوری پردیس، شعبه دوم پارک فناوری پردیس که اکنون در حال تکمیل است در شرق راه اندازی شده و هشتاد درصد تیم ها اکنون در آن مستقر هستند.

وی در مورد شعبه دوم پارک فناوری پردیس در قالب کارخانه نوآوری های وی گفت: اینجا فضایی در اختیار سازمان فضایی بوده که کارهای اداری در آن انجام می شد و به معاونت علمی واگذار شد. متراژ این مکان برابر با 5 هزار متر است که شعبه دیگر پارک فناوری محسوب می گردد.

مدیر کارخانه نوآوری با تاکید بر اینکه می بایست تعدادی از تیم ها در آن مشغول فعالیت شوند وسپس راه اندازی رسمی گردد، خاطر نشان کرد: البته که این کارخانه به عظمت کارخانه نوآوری آزادی نیست اما به عنوان شعبه دوم راه اندازی شده است.

عظیمیان با تاکید بر اینکه برای ایجاد شعبه سوم پارک فناوری پردیس پردیس سامیت هم در حال رایزنی هستیم، گفت: به نظر می رسد تا 5 شعبه در تهران امکان فعالیت و خروجی مطلوب داشته باشد.

مدیر مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس تاکید نمود: معاونت علمی و فناوری در استان های مختلف اقدام ترویجی ایجاد کارخانه های نوآوری نموده و خیلی از آنها به کارخانه آزادی آمدند تا مشاوره بگیرند و در راستای آن بتوانند یک کارخانه را راه اندازی نمایند.

مدیر کارخانه نوآوری ادامه داد: آذربایجان شرقی، اردبیل، یزد، اصفهان، شیراز و … به کارخانه آزادی آمدند تا از اینجا ایده بگیرند.

عظیمیان اضافه کرد: با توجه به اینکه هیئت دولت ابلاغ نموده که هر استانداری تا سرانجام دولت کارخانه نوآوری راه اندازی کند، این وظیفه ما را سنگین تر می نماید. مدیریت کارخانه های نوآوری که قرار است در اماکن متروکه راه اندازی گردد به عهده استان های دیگر است.

وی اضافه کرد: ما در تهران، شعب دیگر پارک در تهران را مدیریت می کنیم ولی مابقی کارخانه های نوآوری در استان ها و شهرستان ها با مدیریت خودشان است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ظرفیت ایجاد 5 کارخانه نوآوری در تهران، افزایش شعب پارک پردیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت ایجاد 5 کارخانه نوآوری در تهران، افزایش شعب پارک پردیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید