عصر طلایی رستوران ها و کافه های فرودگاه

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، نسل جدیدی از رستوران ها و کافه ها در فرودگاه ها تجربه سفر هوایی را بیش از پیش لذت بخش می نمایند. برای آشنایی با این اماکن با خبرنگاران همراه شوید.

عصر طلایی رستوران ها و کافه های فرودگاه

این مقاله تجربیات نویسنده ای است که در خصوص رستوران های فرودگاه ها نوشته است:

در فاصله زمانی چند هفته گذشته، بسیاری از ما سفری هوایی داشته ایم. در حقیقت بنابر گفته گروه تجاری صنعتی Airlines for America حدود 45/2 میلیون نفر سال جاری سفر هوایی را تجربه نموده اند که یک رکورد محسوب می گردد.

در حالی که تمایل دارم بگویم که تجربه سفر هوایی بهبود یافته است، با این حال همچنان مجبوریم در شرایط های ناراحت بنشینیم و بدن خود را کج کنیم، برای بار قابل حمل بالای سرمان در سالن با دیگر مسافران بجنگیم و با اندازه اندکی بادام زمینی سفر را تاب آوریم.

اما با این وجود همچنان نکته مثبتی برای مسافران دائمی دارای اهمیت است: نسل جدیدی از رستوران ها و کافه های باکیفیت در فرودگاه های سرتاسر ایالات متحده وجود دارد. بعضی از این اماکن به قدری خوب هستند که انسان تمایل دارد فقط برای صرف غذا به فرودگاه برود.

در میان این رستوران ها One Flew South در ترمینال E فرودگاه هارتسفیلد-جکسون در آتلانتا از مشتریان خود با سوشی بسیار خوشمزه و منوی کاملی که اصطلاحا Southernational-Cuisine نام دارد، استقبال می نماید.

شاید با خود فکر کنید که پخت سوشی خوش طعم در فرودگاه بیشتر به شوخی شباهت دارد، ولی جالب است بدانید این رستوران در مسابقات غذایی James Beard Award تا مرحله نیمه نهایی پیش رفته است.

ولی این تنها رستورانی نیست که جلب توجه می نماید. سرآشپز مشهور، ریک بیلس به تنهایی کوشش می نماید اوقات شما را در فرودگاه OHare با غذاهای فوق العاده اش به تجربه ای بی بدیل تبدیل کند. این مغازه که جزو شعب اغذیه فروشی اصلی خود او است، از مسافران با ساندویچ های مکزیکی، پیش غذاها، چیپس ها، سالسا و مارگاریتا پذیرایی می نماید.

سرآشپز دیگری که تماشاگران برنامه های غذایی تلویزیون با او آشنا هستند کت کورا است. او رستوران های زنجیره ای به نام خودش در سانفرانسیسکو، هیوستن و سالت لیک سیتی تاسیس نموده است. محتوای منو شامل مغذی های ارگانیک مانند غذاهای دریایی و بشقاب غذای خام است.

در صورتی که در پی یک وعده غذایی کامل نیستید، دنی میر در کوشش است که کیفیت غذای شما را ارتقا ببخشد. در سال های گذشته او تعداد رستوران های زنجیره ای خود به نام Shake Shacks توسعه داده و شعبه ای در فرودگاه کندی نیویورک افتتاح نموده است.

برای صبحانه به سبک سنتی Big Apple deli ساندویچ های پنیر-تخم مرغ سرو می گردد (اماکنی در فرودگاه های کویت و دبی وجود دارد که متعلق به Hartsfield-Jackson بوده و سال بعد آغاز به کار خواهند کرد.). تمایل بیشتری به غذاهای کبابی دارید تا ساندویچ؟ در فرودگاه کندی شعبه ای از رستوران مشهور Meyer به نام Blue Smoke وجود دارد.

اما تنها تعداد اندکی از فرودگاه ها مانند فرودگاه Minneapolis-St. Paul International دارای انتخاب های غذایی این چنین متعدد هستند.

برای نمونه، رستوران مشهور French Meadow، که اولین نانوایی تاییدشده ارگانیک در آمریکا از سال 1985 است، از مسافران با منوی سالم و خوشمزه خود شامل مانند ساندویچ های و چیلی گیاهی پذیرایی می نماید.

بعلاوه بازه ای جذابی از شیرینی ها و نان های لذیذ وجود دارد که نادیده گرفتن شان بسیار مشکل است. تنها یک براونی آن ها کافی است تا سفر کاملا قابل تحمل گردد.

علاوه بر French Meadow، رستوران Surdyks Flights در هر دوی ترمینال ها در دسترس است. خوراک شناسان حرفه ای سال های متمادی است که از Surdyks پنیر خریداری می نمایند.

منبع: کجارو / thedailybeast.com

به "عصر طلایی رستوران ها و کافه های فرودگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصر طلایی رستوران ها و کافه های فرودگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید