فوتبال دنیا، استیون جرارد: فیرمینو یک نابغه است، این لیورپول از لیورپول زمان من خیلی قوی تر است

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، فوتبال جهان- استیون جرارد از مهاجم برزیلی سرخپوشان مرسی ساید به عنوان یک نابغه یاد کرد.

فوتبال دنیا، استیون جرارد: فیرمینو یک نابغه است، این لیورپول از لیورپول زمان من خیلی قوی تر است

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، روبرتو فیرمینو در سه بازی متوالی اخیر لیورپول موفق به گلزنی گردیده و به سرخپوشان مرسی ساید یاری نموده تا روند صد درصد پیروزی شان را در پیش بگیرند.در سوی دیگر شاگردان یورگن کلوپ تنها تیمی در لیگ برتر انگلیس هستند که هنوز امتیازی از دست نداده اند و فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را هم با پیروزی مقابل پاری سن ژرمن شروع نموده اند.

استیون جرارد، سرمربی گلاسکو رنجرز در تمجید از هافبک بزریلی لیورپول گفت: فیرمینو نابغه ای واقعی است و وقتی بازی او را از نزدیک ببینید، متوجه این موضوع می شوید. روبرتو در کنار گلزنی علاقه مند به ساختن پاس گل هم هست.

اسطوره باشگاه لیورپول توضیح داد: وقتی لیورپول با تمام قوا بازی می نماید، نمی توان نقطه ضعفی در آن یافت. این لیورپول نسبت به آن لیورپولی که من در آن بازی می کردم، خیلی قویتر است. لیورپول با حضور فن دایک تیم متفاوتی در خط دفاعی گردیده و با آمدن آلیسون نیز به نوعی اعتماد و آرامش هم به تیم آمده است.

وی ادامه داد: سه مهاجم تیم همیشه گلزنی می نمایند و مهاجمان نیز از بازیکنان خط حمله به خوبی حمایت می نمایند. به هر حال لیورپول همچنان در کوشش است تا در کارهای دفاعی بهتر گردد و خیلی به این موضوع نزدیک هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، استیون جرارد: فیرمینو یک نابغه است، این لیورپول از لیورپول زمان من خیلی قوی تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، استیون جرارد: فیرمینو یک نابغه است، این لیورپول از لیورپول زمان من خیلی قوی تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید