مدیر مرکز بهداشت دانشگاه فردوسی فرایند واکسیناسیون دانشجویان را تشریح کرد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، مدیر مرکز بهداشت دانشگاه فردوسی مشهد گفت: واکسیناسیون کرونا در این دانشگاه از دوم مرداد و با تزریق واکسن به اساتید شروع شده و تا سرانجام تزریق دز دوم واکسن به همه دانشجویان ادامه خواهد داشت.

مدیر مرکز بهداشت دانشگاه فردوسی فرایند واکسیناسیون دانشجویان را تشریح کرد

فروزان پاسالار، مدیر مرکز بهداشت دانشگاه فردوسی مشهد در مصاحبه با خبرنگار استان های وبلاگ ورزشی چلسی به تشریح اقدامات این دانشگاه برای واکسیناسیون دانشجویان پرداخت و گفت: مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشگاه فردوسی به همه دانشجویان ساکن مشهد، چه دانشجویان دانشگاه فردوسی و چه دانشجویان دیگر دانشگاه ها، خدمات خود را ارائه می دهد.

پاسالار با بیان اینکه فرایند واکسیناسیون در دانشگاه فردوسی از دوم مرداد آغاز شده، گفت: در این زمان ما واکسیناسیون اساتید را آغاز کردیم و از 18 مرداد هم طبق هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به واکسیناسیون کارکنان دانشگاه اقدام کردیم.

مدیر مرکز بهداشت دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: یک هفته پس از واکسیناسیون کارکنان دانشگاه، مجوز واکسن برای دانشجویان خوابگاهی را گرفتیم. حدود 700 نفر در خوابگاه های دانشگاه فردوسی اسکان داشتند که واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه از شنبه، 20 شهریور، نامه واکسیناسیون دانشجویان به دست ما رسید، گفت: البته بیشتر دانشجویان دکتری تحت اسم اساتید مدعو یا پژوهشگر، قبلا واکسینه شده بودند و از 20 شهریور تا به امروز فرایند واکسیناسیون دانشجویان ادامه دارد.

پاسالار با بیان اینکه آمار دقیقی از تعداد دانشجویان دانشگاه فردوسی که واکسینه شده اند، در اختیار ما نیست، گفت: به علت اینکه تعداد زیادی از دانشجویان این دانشگاه بومی مشهد نیستند و در شهر محل سکونت خود واکسینه شده اند، نمی توانیم بگوییم تا به امروز چند درصد دانشجویان دانشگاه فردوسی واکسن زده اند.

مدیر مرکز بهداشت دانشگاه فردوسی مشهد اعلام نمود: واکسیناسیون دانشجویان تا انتها دز دوم در مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشگاه فردوسی ادامه خواهد داشت.

مشروح این مصاحبه را در فیلم زیر ببینید:

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مدیر مرکز بهداشت دانشگاه فردوسی فرایند واکسیناسیون دانشجویان را تشریح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر مرکز بهداشت دانشگاه فردوسی فرایند واکسیناسیون دانشجویان را تشریح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید