میامی حریف لیکرز در فینال بسکتبال آمریکا شد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، تیم بسکتبال میامی هیت در ششمین ملاقات از فینال کنفرانس شرق به مصاف بوستون رفت و با پیروزی در این مسابقه قهرمان کنفرانس و فینالیست لیگ حرفه ای آمریکا شد.

میامی حریف لیکرز در فینال بسکتبال آمریکا شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ورزشی چلسی، در ادامه رقابت فینال کنفرانس شرق دو تیم میامی هیت و بوستون سلتیک ششمین پیکار خود را برگزار کردند.

در این ملاقات میامی با نتیجه 125 بر 113 حریف خود را مغلوب کرد و با نتیجه 4 بر 2 برنده فینال نام گرفت و حالا به عنوان قهرمان کنفرانس شرق به فینال NBA رسیده است و باید برابر لس آنجلس لیکرز برای قهرمانی رقابت کند.

در این مسابقه بام آدبائو سنتر میامی ستاره میدان بود و با کسب 32 امتیاز و 14 ریباند بهترین بازیکن میدان نام گرفت. در کنار او جیمی باتلر هم مثل همواره برای میامی درخشید و کارش را با 22 امتیاز و 8 پاس منجربه گل تمام کرد. میامی هیت که برای قهرمانی به برد احتیاج داشت در این ملاقات تنها با 8 بازیکن خود مسابقه را اداره کرد و نتیجه گرفت.

حالا این تیم که آخرین بار در سال 2014 قهرمان کنفرانس شده بعد از 6 سال دوباره نماینده کنفرانس شرق در فینال خواهد بود و اینبار باید برابر لس آنجلس لیکرزی صف آرایی کند که همه مدعیان کنفرانس غرب را یکی پس از دیگری حذف نموده و اکنون مدعی اصلی قهرمانی است.

تقابل این دو تیم می تواند از این جهت هم جالب توجه باشد که لبرون جیمز در سال 2012 و 2013 که میامی قهرمان NBA شده در این تیم حضور داشته است و حالا با پیراهن لیکرز برابر تیم پیشین خود به میدان می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "میامی حریف لیکرز در فینال بسکتبال آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میامی حریف لیکرز در فینال بسکتبال آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید