واکنش پزشک مدنظر مجیدی به اظهارات هراتیان، 5 مدرک آقای دکتر!

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، پزشک مورد نظر فرهاد مجیدی پاسخ زهره هراتیان و مرکز ایفمارک را داد.

واکنش پزشک مدنظر مجیدی به اظهارات هراتیان، 5 مدرک آقای دکتر!

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ورزشی چلسی، فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری خود شدیدا علیه زهره هراتیان و مرکز ایفمارک انتقاد کرد. فرهاد مجیدی با انتقاد از دخالت افراد مسئول در وزارت ورزش و جوانان در امور باشگاه استقلال گفت: خواستیم مسئول رسانه باشگاه را عوض کنیم، گفتند شخصی به نام مبین در وزارت ورزش مخالف است! او چه کاره است که درباره امور باشگاه استقلال نظر می دهد؟! همین کارها را کرده اند که دلال ها تیم را می بندند. هراتیان چه کاره است که برای نیمکت ما تصمیم می گیرد؟ هراتیان که سهل است، به بزرگ تر از او نیز اجازه نمی دهم درباره نیمکت استقلال تصمیم بگیرد. چطور این پزشک در تیم فوتبال امید مجوز داشته است که روی نیمکت بنشیند، اما امروز ایفمارک مدارک او را تأیید نمی کند؟! مدارک این پزشک را که در عربستان کنار تیم ما حضور داشت، AFC تأیید کرد، اما سازمان لیگ و ایفمارک ما تأیید نمی کنند!

در این زمینه بخوانید:

  • حمله تند فرهاد مجیدی به ایفمارک و وزارت ورزش/ به بزرگتر از هراتیان هم اجازه دخالت نمی دهم

صحبت های مجیدی واکنش هراتیان را در پی داست و او با انتشار یک استوری اعلام نمود که پزشک مورد نظر باشگاه استقلال دندانپزشک است و صلاحیت حضور در این تیم را ندارد.

هراتیان در این خصوص اعلام نمود: طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و لیگ ایران، کسانی که وارد حوزه درمان می شوند باید حتما پزشک باشند و دارای مدارک حرفه ای در پزشکی. ایشان مدارکی که به ما دادند، برای دندان پزشکی بود که مسلما نمی توانستیم. گفتیم اگر مدرک معادل سازی که تاییدیه وزارت بهداشت را دارد به ما ارائه کنند که این اتفاق رخ نداد.

حالا دکتر محمدآبادی به اظهارات هراتیان واکنش نشان داده است که در زیر می بینید:

پس از این اتفاق دکتر محمد آبادی هم با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش به صحبت های هراتیان واکنش نشان داد:

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکنش پزشک مدنظر مجیدی به اظهارات هراتیان، 5 مدرک آقای دکتر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پزشک مدنظر مجیدی به اظهارات هراتیان، 5 مدرک آقای دکتر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید