میهمانی شام رونالدو در قطر

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، بر اساس گزارش ها کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال که چندی پیش خبر جدایی رسمی اش از باشگاه منچستر یونایتد منتشر شد بعد از برد سه بر دوی تیم کشورش مقابل غنا در اولین بازی جام جهانی 2022، کل بازیکنان تیم را شام در رستورانی در شهر دوحه میهمان کرد.

میهمانی شام رونالدو در قطر

رونالدوی 37 ساله که در کوشش برای پشت سر گذاشتن کابوسش در باشگاه منچستریونایتد است، اولین گلش در جام جهانی 2022 را از روی نقطه پنالتی در بازی روز پنج شنبه مقابل غنا به ثمر رساند.

فرناندو سانتوس، مربی تیم ملی فوتبال پرتغال به پاداش پیروزی روز پنج شنبه بعد از ظهر روز آدینه بازیکنانش را مرخص کرد و رونالدو با استفاده از این فرصت تصمیم به بردن تیم پرتغال به یک ضیافت شام در مرکز قطر گرفت.

او این شام را در محل شعبه رستوران زنجیره ای تاتیل دوحه در جزیره المها، رستورانی که با خود رونالدو مرتبط است ترتیب داد و کل هزینه آن را تقبل کرد.

عکسی از این اتفاق در شبکه های اجتماعی منتشر شد، اما برناردو سیلوا، ژائو کانسلو و خوزه سا تنها اعضای غایب تیم در این میهمانی بودند.

پرتغال در دومین بازی اش در رقابت های مرحله گروهی جام جهانی 2022 ساعت 22:30 فردا (دوشنبه هفتم آذر) مقابل اروگوئه قرار خواهد گرفت.

منبع: فرارو

به "میهمانی شام رونالدو در قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میهمانی شام رونالدو در قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید