پرسپولیس پولدار شد، صعود یک میلیون دلاری

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، تا اینجا قرمزها 960 هزار دلار از ای اف سی می خواهند و 60 هزار دلار هم بابت بازی در نیمه نهایی می گیرند که درآمدشان از لیگ قهرمانان را به بیش از یک میلیون دلار می رساند.

پرسپولیس پولدار شد، صعود یک میلیون دلاری

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی ، پرسپولیس که تا پیش از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 750 هزار دلار درآمدزایی نموده بود، حالا با حضور در نیمه نهایی پاداشی بیش از یک میلیون دلار دریافت خواهد نمود. ای اف سی برای هر بازی مرحله گروهی 30 هزار دلار یاری هزینه سفر به تیم ها پرداخت می نماید که سهم پرسپولیس می گردد 180 هزار دلار.

پرسپولیسی ها بابت چهار پیروزی مرحله گروهی 200 هزار دلار پاداش می گیرند و برای تساوی در خانه نسف قارشی هم 10 هزار دلار. پاداش صدرنشینی آنها در گروه 200 هزار دلار است که درآمد پرسپولیس را به 590 هزار دلار می رساند. در یک هشتم نهایی آن ها 100 هزار دلار بخاطر صعود و 60 هزار دلار برای سفر می گیرند. در یک چهارم نهایی هزینه سفر فرقی نکرد اما جایزه صعود به 150 هزار دلار افزایش یافت.

تا اینجا قرمزها 960 هزار دلار از ای اف سی می خواهند و 60 هزار دلار هم بابت بازی در نیمه نهایی می گیرند که درآمدشان از لیگ قهرمانان را به بیش از یک میلیون دلار می رساند. پرسپولیس در صورت صعود از نیمه نهایی 250 هزار دلار پاداش می گیرد. پاداش قهرمانی، 4 میلیون دلار است و نایب قهرمانی 2 میلیون دلار پاداش می گیرد.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی

به "پرسپولیس پولدار شد، صعود یک میلیون دلاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس پولدار شد، صعود یک میلیون دلاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید