هواپیماهایی که به هتل تبدیل شدند

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، نظرتون درباره اقامت در هواپیمایی که به هتل تبدیل شده چیه؟ اگر علاقه مند هستید حتما این پست وبلاگ را مطالعه کنید

هواپیماهایی که به هتل تبدیل شدند

دوست دارید تعطیلات خود را در یک هواپیما بگذرانید ؟ این هتل ها که شبیه به هواپیما هستند می توانند تجربه خوبی برایتان باشند. در بعضی از کشورها زمانیکه هواپیماها بازنشسته می شوند به هتلی برای استراحت مسافران تبدیل می شوند. با وبلاگ ورزشی چلسی همراه باشید تا با بعضی از آنها آشنا شوید.

کاستا ورده - کاستاریکا

هتل کاستاورده در کاستاریکا یک بویینگ 727 مربوط به سال 1965 است که در زندگی پیشین خویش در آسمان آفریقای جنوبی به پرواز در می آمد. حالا این هواپیمای قدیمی به یک هتل آرام با چشم اندازی زیبا در یک جنگل تبدیل شده است ، زمانیکه در اتاق خود در این هتل اقامت می کنید به نظر می رسد در آسمان به پرواز در آمده اید.

ریم هیلز کاراوان پارک (Ream Hills Caravan Park) - انگلستان

ریم هیلز کاراوان پارک در لانکاشیر انگلستان نهاده شده و یک هلیکوپتر است که در سال 1982 فعال بوده است. این هلیکوپتر یک شبه به یک اقامتگاه تبدیل شده است و ظرفیت چهار نفر را دارد. بعلاوه از امکانات آن می توان به وجود آشپزخانه ، یخچال ، مایکروویو ، تلویزیون صفحه تخت و بعلاوه سیستم گرمایشی برای فصول سرد اشاره نمود.

هرچند برای رفتن به سرویس بهداشتی باید کمی از این اقامتگاه دورتر شوید و در بلوکی که در نزدیکی این هلیکوپتر نهاده شده است استحمام کنید. هرچند اگر علاقه مند به ماجراجویی و تجربه های تازه باشید شاید با پرداخت شبی 115 پوند بتوانید اقامت متفاوتی را تجربه کنید.

جمبو استی (Jumbo Stay) - سوئد

هاستل جمبو استی ، که در گذشته یک جمبو جت مدل 747-212B بوده است ، در ورودی فرودگاه آرلاندا در استکهلم سوئد نهاده شده است. این هواپیما که از سال 1976 فعال بوده است در سال 2006 به منظور تبدیل شدن به یک هاستل خریداری شد و تمامی 450 جایگاه آن از هواپیما خارج شده و به جای آن تختخواب هایی برای استراحت نهاده شد. چند اتاق اختصاصی نیز در آن وجود دارد. هزینه اقامت در این هاستل از شبی 38 پوند شروع می گردد. کافه ای در کنار این هاستل نهاده شده است که میهمانان می توانند صبحانه شان را آنجا میل نمایند.

وودلین پارک (Woodlyn Park) - نیوزیلند

پارک وودلین در وایتوموی نیوزیلند خانه چندین اقامتگاه عجیب است که یکی از آنها یک هواپیمای حمل و نقل بریستول است.این هواپیمای کوچک در حال حاضر دو اتاق دارد که یکی از آنها امکان اقامت در اتاق خلبان را دارند. از دیگر امکانات هتل می توان به حمام ، آشپزخانه و یک محوطه کوچک بعنوان نشیمن اشاره نمود. میهمانان می توانند در آشپزخانه این اقامتگاه برای خودشان غذا درست نمایند.

مینز فارم ویگوامز (Mains Farm Wigwams) - اسکاتلند

در مینز فارم ویگوامز در استیرلینگ اسکاتلند ، بازدیدنمایندگان می توانند در یک هلیکوپتر دریایی اقامت نمایند. این هلیکوپتر ظرفیت پنج نفر را دارد ، یک تخت دونفره در بدنه اصلی آن نهاده شده است ، یک مبل تختخواب شوی دونفره و یک تخت یک نفره نیز در انتهای آن . از دیگر امکانات آن می توان به یک آشپزخانه کوچک ، حمام و اتاق نشیمن که در اتاقک خلبان در نظر گرفته شده اشاره نمود. از این اتاق چشم اندازی زیبا دیده می گردد که تماشای آن می تواند بسیار لذتبخش باشد. هزینه اقامت در این هتل از 150 پوند شروع می گردد.

منبع:لست سکند

منبع: تریپ

به "هواپیماهایی که به هتل تبدیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیماهایی که به هتل تبدیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید