پیگیری تخصیص اعتبارات ملی برای ساماندهی خیابان های اطراف گنبد سلطانیه هستیم

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از ارائه طرح ساماندهی خیابان های اطراف سلطانیه اطلاع داد و گفت:پیگیر تخصیص اعتبارات ملی دراین باره هستیم.

پیگیری تخصیص اعتبارات ملی برای ساماندهی خیابان های اطراف گنبد سلطانیه هستیم

سید سعید صفوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: هم زمان با هفته گردشگری برنامه های مختلفی در استان اجرا می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان با اشاره به ظرفیت های بالای استان زنجان در شهرستان های مختلف اضافه کرد: یکی از ظرفیت های استان شهرستان سلطانیه است که گنبد تاریخی سلطانیه در آن واقع شده است.

او ادامه داد: مردم شهرستان یک سری انتظارات درباره این شهرستان داشتند که مربوط به راه های ارتباطی و ارتقای شهر سلطانیه به شهرستان داشتند که خوشبختانه این موضوع رخ داد، اما بعضی از پیشرفت ها باید با همکاری و همت اهالی رخ دهد و همه باید در رونق و توسعه شهرستان همراهی نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان به حضور گردشگران ایرانی و خارجی در این مکان تاریخی اشاره نمود و ادامه داد: مشاور گنبد یک طرحی ارائه نموده که مربوط به ساماندهی خیابان های اطراف سلطانیه است و بر اساس آن باید با مطالبه و همت همگانی پیگیر اعتبارات ملی برای کف سازی و بدنه سازی دیواره ها شویم.

وبلاگ ورزشی چلسی زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پیگیری تخصیص اعتبارات ملی برای ساماندهی خیابان های اطراف گنبد سلطانیه هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری تخصیص اعتبارات ملی برای ساماندهی خیابان های اطراف گنبد سلطانیه هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید