90 درصد نانوایی های سیستان و بلوچستان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: 90 درصد خبازان سیستان و بلوچستان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شدند.

90 درصد نانوایی های سیستان و بلوچستان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شد

روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان، محمدرضا سرگزی گفت: تا به امروز 90 درصد واحد خبازی در استان سیستان و بلوچستان به دستگاه کارتخوان هوشمند مخصوص طرح هدفمند کردن یارانه آرد و نان مجهز شده اند.

مدیر کل غله استان سیستان و بلوچستان گفت: یک سری مسائل جزئی ساختار واحد های خبازی باعث شد نصب کارتخوان ها به طور کامل اجرا نشود که با اتخاذ تدابیر اجرا شده مقرر شد موارد اختلاف به صورت موردی بررسی و رفع شود.

وی گفت: برآورد می شود تا کوتاهترین زمان ممکن تمام واحد های خبازی تحت سامانه هوشمندسازی قرار گیرد و نصب کارتخوان به طور کامل در استان سیستان و بلوچستان اجرایی شود. کمبودی از حیث وجود دستگاه کارتخوان هوشمند برای تجهیز سایر نانوایی های باقیمانده در استان نداریم.

سرگزی تجهیز نانوایی ها به کارتخوان هوشمند را گام مهمی در جهت نظارت بر عملکرد نانوایی ها بیان کرد و افزود: نصب کارتخوان هوشمند کار نظارت بر فعالیت نانوایی ها را از حیث تطابق مقدار سهمیه آرد دریافتی و مقدار پخت نان آسان کرده است. با تجهیز نانوایی ها امکان رصد فعالیت نانوایی ها به سادگی امکانپذیر است.

وبلاگ ورزشی چلسی سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "90 درصد نانوایی های سیستان و بلوچستان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "90 درصد نانوایی های سیستان و بلوچستان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید