استقبال بی نظیر بیش از 1100 ناشر از نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، هزار و 139 ناشر از سراسر کشور برای حضور در اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان (پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان) اعلام آمادگی کردند.

استقبال بی نظیر بیش از 1100 ناشر از نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ ورزشی چلسی، پیش از شیوع ویروس کرونا در سال 1398، حدود 443 ناشر برای حضور در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان ثبت نام نموده بودند؛ اما این آمار در اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان با افزایش 157درصدی همراه بوده و به هزار و 139 ناشر رسید.

از بین هزار و 139 ناشر متقاضی حضور در اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان، 51 ناشر از اصفهان برای شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند. ناشران سراسر کشور از بیست ونهم آبان ماه تا هفتم آذرماه 1400 فرصت داشتند برای ثبت نام در این نمایشگاه به نشانی اینترنتی www.ketab.ir مراجعه نمایند.

افزایش حضور ناشران نسبت به نمایشگاه فیزیکی، ایجاد زمینه مساعد برای معرفی بیشتر و کامل تر کتاب های ناشران، صرف وقت و هزینه کمتر برای جست وجو و انتخاب و خرید کتاب به وسیله بازدیدنماینده، امکان مشاهده عناوین بیشتر از ناشران مختلف با موضوعی واحد، افزایش دامنه انتخاب کتاب و... از جمله مزایای برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب استانی است.

لازم به ذکر است، خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان را با هدف فراهم کردن زمینه حضور بیشتر ناشران نسبت به نمایشگاه فیزیکی، امکان توزیع عادلانه یارانه حمایتی در تمام نقاط استان و یاری به توزیع مناسب کتاب در سطح کشور از بیستم تا بیست وششم آذرماه 1400 به مدت هفت روز برگزار خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "استقبال بی نظیر بیش از 1100 ناشر از نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال بی نظیر بیش از 1100 ناشر از نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید