تمامی مراکز آموزشی افغانستان تعطیل شدند، 11 مورد ابتلا به کرونا

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی به نقل از آوا، تمامی مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه های افغانستان به دلیل مقابله با انتشار ویروس کرونا تا 18 آوریل امسال میلادی تعطیل شدند.

تمامی مراکز آموزشی افغانستان تعطیل شدند، 11 مورد ابتلا به کرونا

صدیق صدیقی سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان عصر امروز شنبه با انتشار بیانیه ای اظهار داشت: کلیه مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه های افغانستان به علت مقابله با انتشار ویروس کرونا تا 18 آوریل امسال تعطیل هستند.

وی در این خصوص اضافه کرد: این تصمیم بنا بر مصوبه مشترک وزارتخانه های بهداشت، آموزش و پرورش، تحصیلات عالی و اطلاعات و فرهنگ و دستور محمد اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان انجام شده است.

با این حال تمام مدارس و نهادهای آموزشی خصوصی و دولتی به علت مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور از شنبه این هفته تا 35 روز تعطیل خواهند بود.

لازم به ذکر است روز گذشته محمد اشرف غنی در نخستین جلسه شورای امنیت ملی افغانستان گفته بود که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از تجمعات جلوگیری و از برگزاری جشن نوروز خودداری گردد.

وزارت بهداشت افغانستان نیز امروز اظهار داشت: با ثبت 3 مورد مثبت مبتلا به ویروس کرونا در ولایت های کاپیسا، بلخ و سمنگان شمار مبتلایان به این بیماری به 11 نفر می رسد.

از این تعداد 6 مورد در هرات، 3 مورد در سمنگان و در ولایت های کاپیسا و بلخ هر کدام یک رویداد مثبت به ثبت رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تمامی مراکز آموزشی افغانستان تعطیل شدند، 11 مورد ابتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی مراکز آموزشی افغانستان تعطیل شدند، 11 مورد ابتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید