خبرنگاران خبرهای روز چهارشنبه کرونا در گلستان

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، گرگان - خبرنگاران - توزیع 5 هزار بسته غذایی بین اقشار و کاسبان آسیب دیده از کرونا ، ایجاد نقاهت گاه بیماران کرونایی در تیپ 230 ارتش و مشارکت اساتید صنایع دستی استان در دوخت ماسک و پوشش های پرستاری از جمله خبرهای کوتاه امروز سه شنبه کرونا در گلستان است.

خبرنگاران خبرهای روز چهارشنبه کرونا در گلستان

اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: با هدف تقویت پویش در خانه بمانیم جشنواره فضای مجازی شامل بخش های صنایع دستی، نقاشی، سفره هفت سین، قصه گویی و نوروزخوانی با هدف غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها در نوروز 99 اجرا خواهد بود.

**

ارشد نظامی آجا در گلستان گفت: تیپ 230 ارتش در گرگان نقاهتگاه بهبود یافتگان کرونا مخصوص کارکنان پایور و خانواده های آنها راه اندازی کرد.

**

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت : 43 کانون فرهنگی هنری مساجد استان به صورت خودجوش در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا در حال فعالیت هستند.

مهدی بیکی افزود : عمده فعالیت این کانون ها ضدعفونی کردن محله ها، آموزش مجازی پیشگیری از ابتلا به ویروس، دوخت لباس مخصوص ایزوله برای بیماران و کادر پزشکی، دوخت ماسک، توزیع بسته های بهداشتی، جلوگیری از مسافرت اهالی و برگزاری مراسمات و تجمعات است.

**

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: با توجه به دغدغه مسوولان برای حمایت از اقشار محروم و آسیب دیده شغلی از شیوع ویروس کرونا مانند مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و کارگران فصلی و روزمزد و دستفروشان که کسب و کارشان تحت تاثیر قرار گرفته و هیچ منبع درآمدی ندارند با کمک خیران و نیکوکاران، هزینه تامین و تهیه 5 هزار بسته سبد غذایی تامین شد.

**

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: برای شناسایی بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا، ایستگاه های غربالگری برای انجام عملیات تب سنجی در 4 خروجی استان مستقر شد.

**

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از تولید ماهانه 10 هزار ماسک و کاور بهداشتی توسط هنرمندان صنایع دستی استان و مشارکت آنان در پویش مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

احمد تجری گفت: هنرمندان صنایع دستی گلستان به دلیل افزایش نیاز به ماسک در روزهای شیوع ویروس کرونا، به صورت داوطلبانه به کمک مردم آمدند و در کارگاه های خود با تولید ماسک و کاورهای بهداشتی و همچنین توزیع اقلام بهداشتی برای رفع بخشی از نیازهای مردم تلاش می کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران خبرهای روز چهارشنبه کرونا در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خبرهای روز چهارشنبه کرونا در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید