نانوایی های اردبیلی به مناسبت نیمه شعبان برای مردم رایگان نان پختند

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، مسئول جهادسازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت نیمه شعبان با 100 نانوایی هماهنگ کردیم تا نان رایگان بین مردم توزیع کنند.

نانوایی های اردبیلی به مناسبت نیمه شعبان برای مردم رایگان نان پختند

علی پیرجاهد، مسئول جهادسازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه وبلاگ ورزشی چلسی، با اشاره به اقدام برخی نانوایان این استان در پخت و توزیع نان رایگان، گفت: برای توزیع نان رایگان در روز میلاد حضرت حجت (عج) با نانوایی های 100 نقطه هماهنگ کردیم و برای پرداخت هزینه این کار خیر، خیرین پای کار آمدند.

پیرجاهد خاطرنشان کرد: پس از آنکه برخی نانوایی های سطح استان برای پخت نان رایگان اعلام آمادگی کردند، شاهد بودیم که نانوایی های دیگر نیز برای پخت نان رایگان پای کار آمدند و احتمال می دهم تا پایان امشب این تعداد نانوایی ها به چند برابر برسد.

مسئول جهادسازندگی سپاه حضرت عباس (ع) با بیان اینکه این اقدام می تواند تبدیل به یکی از فرهنگ های ایام عید و شادی مردم شود، گفت: ما برای این اقدام با نانوایی هایی که آرد دولتی دریافت می کنند، هماهنگ کرده بودیم، اما پس از شروع کار برخی نانوایی های آزادپز نیز به جمع ما پیوستند و امروز نان رایگان پختند.

وی با بیان اینکه می توان همین سنت را در روز هایی که کرونا باعث کاهش حضور اجتماعی مردم شده، ادامه داد، گفت: حالا که شیوع کرونا باعث شده که مردم برای ادای نذر های خود دچار مشکل شوند، پخت و توزیع نان رایگان از نانوایی می تواند برای ادای این نذری ها راه چاره خوبی باشد و برای ایام شهادت حضرت علی (ع) مردم می توانند از این شیوه بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نانوایی های اردبیلی به مناسبت نیمه شعبان برای مردم رایگان نان پختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نانوایی های اردبیلی به مناسبت نیمه شعبان برای مردم رایگان نان پختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید