توضحیات معاون حقوقی پرسپولیس درباره محرومیت پورعلی گنجی ، برترین پاسخ به ادعای فولاد سکوت است

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد محرومیت یک جلسه ای مرتضی پورعلی گنجی در بازی هفته اول مقابل ذوب آهن سپری شده است و ربطی به زمان صدور ITC این بازیکن ندارد.

توضحیات معاون حقوقی پرسپولیس درباره محرومیت پورعلی گنجی ، برترین پاسخ به ادعای فولاد سکوت است

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به علت عدم صدور ITC در دو ملاقات ابتدایی تیمش در لیگ برتر غایب بوده است و حالا برای ملاقات با آلومینیوم اراک نیز شرایط نامشخصی دارد.

در همین زمینه گفته می گردد پورعلی گنجی به علت محرومیت یک جلسه ای که از زمان حضورش در نفت تهران به جای مانده است در صورت صدور ITC نیز نمی تواند پرسپولیس را در ملاقات با آلومینیوم اراک همراهی کند و محرومیت یک جلسه ای این بازیکن از زمان صدور کارت بازی او اعمال خواهد شد و غیبت او در ملاقات با ذوب آهن در هفته اول ربطی به محرومیت یک جلسه ای نداشته است.

حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با تسنیم درباره این موضوع گفت: محرومیت منوط به صدور ITC نیست و این محرومیت در بازی اول مقابل ذوب آهن قابلیت اجرا داشته و سپری شده است. هر چند ما روی همین محرومیت هم حرف داریم و به نظرمان شامل گذشت زمان می شد و نباید به اجرا درمی آمد. به هر حال محرومیت پورعلی گنجی در بازی اول مقابل ذوب آهن سپری شده است و طرح این موضوع اصلاً درست نیست.

وی درباره اینکه باشگاه فولاد خوزستان نیز مدعی شده است به علت حضور سینا اسدبیگی در ترکیب پرسپولیس از این باشگاه شکایت خواهد نمود، گفت: ما بیانیه ای در این مورد دادیم و به نظرم زیاد به آن نپردازیم بهتر است. هنوز که ابلاغیه ای به دست ما نرسیده است. به نظرم برترین پاسخ برای ادعای واهی باشگاه فولاد سکوت است و هر زمان مراجع ذی صلاح از ما پاسخ بخواهند، به آنها جواب خواهیم داد.

منبع: همشهری آنلاین

به "توضحیات معاون حقوقی پرسپولیس درباره محرومیت پورعلی گنجی ، برترین پاسخ به ادعای فولاد سکوت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضحیات معاون حقوقی پرسپولیس درباره محرومیت پورعلی گنجی ، برترین پاسخ به ادعای فولاد سکوت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید