تیزری از وان پلاس نورد بادز قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

به گزارش وبلاگ ورزشی چلسی، وان پلاس به تازگی تیزری را از ایربادز بی سیم خود یعنی نورد بادز منتشر نموده که به لطف آن توانستیم از شکل ظاهری این گجت به طور کامل و رسمی آگاه شویم.

تیزری از وان پلاس نورد بادز قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

وان پلاس یکی از شرکت های خوب فعال در زمینه ساخت محصولات هوشمند الکترونیکی است که اگرچه سابقه طولانی در این عرصه ندارد اما توانسته با فراوری محصولاتی فوق العاده باکیفیت، نسبتا مقرون به صرفه قیمت و بادوام، با برترین های حاضر رقابت کند. اگرچه اکنون نمی توان وان پلاس را یکی از اصلی ترین رقبای برندهای مشهوری نظیر اپل و سامسونگ به حساب آورد اما این موضوع باعث نمی گردد فکر کنیم در سبد محصولات شرکت چینی محصولات خوبی وجود ندارد.

وان پلاس را عمدتا به خاطر فعالیت هایش در زمینه فراوری گوشی های هوشمند می شناسیم اما اگر خبرهای مربوط به این شرکت را دنبال نموده باشید می دانید شرکت چینی در ساخت محصولات دیگری نظیر ساعت هوشمند و ایربادز هم فعالیت می نماید. محصول مورد انتظار این شرکت هم وان پلاس نورد بادز نام دارد؛ یک ایربادز از سری نورد که همانطور که از نامش پیداست باید آن را یک میان رده در دنیای ایرفون های بی سیم به حساب بیاوریم.

این ایربادز طبق گفته های خود وان پلاس قرار است 9 روز دیگر به همراه گوشی های وان پلاس نورد CE 2 لایت 5G و وان پلاس 10R 5G در کشور هندوستان رسما عرضه شوند اما انتظار می رود در بازارهای جهانی هم شاهد عرضه این محصولات باشیم. 10R 5G را باید یک پرچم دار مالی بدانیم در حالی که نورد CE 2 لایت 5G یک گوشی مالی به شمار میرود که گفته می گردد اسنپدراگون 695 را به عنوان قلب تپنده در خود دارد.

طبق خبرهای منتشر شده، وان پلاس نورد بادز یک ایربادز بسیار خوب و باکیفیت است. اگرچه انتظار داریم قیمت پایینی داشته باشد اما شرکت در قرار دادن قابلیت های خوب در این محصول خساست به خرج نداده که از جمله برترین آن ها می توان به درایورهای بزرگ 12.4 میلی متری، استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP55، طول عمر باتری 30 ساعت (با احتساب کیس)، زمان تأخیر 94 میلی ثانیه و پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.2 اشاره نمود. وان پلاس نورد بادز در دو رنگ مشکی و سفید در دسترس قرار خواهد گرفت اما متأسفانه از قیمت دقیق آن اطلاعی در اختیار نداریم.

اینکه می گوییم این محصول میان رده است به این خاطر است که سری وان پلاس نورد به مجموعه ای از محصولات وان پلاس گفته می گردد که در دسته میان رده و مالی قرار می گیرند. اگرچه بعضا کیفیت، توان پردازشی و به طور کلی امکانات آن ها در حد و میزان های یک پرچم دار بالا می رود اما با این حال این نام برای میان رده های شرکت در نظر گرفته شده است. وان پلاس در ابتدا فقط گوشی بالارده فراوری می کرد اما از سال 2020 تصمیم گرفت برند نورد را به عنوان دسته میان رده و مالی خود پایه گذاری کند. حالا نه تنها گوشی بلکه گفته می گردد بادز و ساعت هوشمند هم قرار است با این برند راهی بازار شوند که فعلا ایربادز بیشتر مورد توجه واقع شده است.

حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه خبرهای بیشتری در رابطه با نورد بادز منتشر می گردد. اگر هم این اتفاق رخ ندهد، کمتر از 10 روز دیگر شاهد عرضه رسمی آن در کشور هند خواهیم بود بنابراین خیلی زود می توانیم به طور رسمی از تمام آنچه که باید از این محصول بدانیم آگاه شویم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "تیزری از وان پلاس نورد بادز قبل از رونمایی رسمی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیزری از وان پلاس نورد بادز قبل از رونمایی رسمی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید